کاهش امتیاز CRS در جدیدترین انتخاب CEC اکسپرس انتری
02 آوریل 2021 - 20:32
بازدید 491
6

CRS موردنیاز نسبت به انتخاب اخیر، 17 امتیاز کاهش یافته است. کانادا در روز اول آوریل، 5000 متقاضی اکسپرس انتری را دعوت کرده است تا برای اقامت دائم درخواست دهند. مدعوین برای دریافت «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA)، باید واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) می بودند، و به حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» […]

ارسال توسط :
پ
پ

CRS موردنیاز نسبت به انتخاب اخیر، 17 امتیاز کاهش یافته است.

کانادا در روز اول آوریل، 5000 متقاضی اکسپرس انتری را دعوت کرده است تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

مدعوین برای دریافت «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA)، باید واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) می بودند، و به حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) 432 نیاز داشتند، که 17 امتیاز کمتر از انتخاب مختص «CEC» اخیر است.

متقاضیانی که حداقل امتیاز 432 را داشتند، تنها درصورتی در نظر گرفته شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 16 فوریه 2021، ساعت 09:51:22 به وقت کانادا ثبت کرده باشند. این تاریخ و ساعت مشخص شده برای «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی» می باشد، که «IRCC» آن را به عنوان یک الزام اداری، صرف نظر از اینکه واقعاً تساوی وجود داشته باشد، در هر دور منتشر می کند.

به گفته آقای «دیوید کوهن»، دادستان و شریک ارشد آقای «کمپبل کوهن»، این سومین انتخاب در طول همه گیری است که دارای کمترین امتیاز «CRS» موردنیاز برای متقاضیان «CEC» می باشد. دو مورد دیگر در روز 13 فوریه 2021 و 25 ژوئن 2020 برگزار شدند.

 

کانادا متقاضیان داخلی را برای مهاجرت در اولویت قرار داده است

مرز کانادا هنوز برای سفرهای غیر ضروری بین المللی بسته است، اما در عین حال، دولت باید از تعداد زیادی از مقیمان دائم جدید استقبال کند. این به این دلیل است که دولت فعلی، به رهبری حزب لیبرال، هدف بلند پروازانه استقبال از 401،000 مهاجر جدید در سال 2021 را تعیین کرده است. اکثر این افراد از طریق برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری به کانادا می آیند.

برای دستیابی به این اهداف با وجود محدودیت های سفر، «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) انتخاب های «برنامه ای» را برگزار کرده است، که متقاضیان داخل کشور را موردهدف قرار می دهد. متقاضیان «CEC» به حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت در یک شغل تخصصی نیاز دارند؛ بنابراین به احتمال زیاد، هنگام ارسال مشخصات اکسپرس انتری خود، در کانادا هستند. «IRCC» قبلاً گزارش داده بود که حدود 90 درصد متقاضیان «CEC» در کانادا حضور دارند.

هنگامی که مرز کشور برای اولین بار در ماه مارس 2020، بسته شد، کانادا انتخاب های مختص «PNP» را با هدف دعوت از متقاضیانی برگزار کرد که واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) بودند. «IRCC» این روند را تا اواخر سال ادامه داد، و پس از آن، انتخاب های «تمام برنامه ای» را برگزار کرد که مربوط به متقاضیان در تمامی برنامه ها می باشد.

از سال جدید، «IRCC» به برگزاری انتخاب های مختص «PNP» و «CEC» بازگشت. در تاریخ 13 فوریه، دپارتمان مهاجرت از تمامی متقاضیان واجد شرایط «CEC» برای درخواست اقامت دائم، دعوت به عمل آورد.

انتخاب اکسپرس انتری اخیر که در تاریخ 31 مارس برگزار شد، متقاضیان «PNP» را موردهدف قرار داد. این افراد دارای مهارت های لازم برای حمایت از بازار کار منطقه ای هستند، و امتیاز «CRS» بیشتری دارند؛ زیرا دریافت نامزدی استانی 600 امتیاز فوق العاده را برای آنها در پی خواهد داشت.

در روز 13 فوریه، «IRCC» از تمامی متقاضیان واجد شرایط «CEC» (27،332 نفر) در استخر اکسپرس انتری، دعوت به عمل آورد. در پی این انتخاب بزرگ، تعداد «ITA» صادر شده در سال 2021، به 49،124 مورد رسید، که تقریباً نیمی از هدف کانادا برای پذیرش متقاضیان اکسپرس انتری در سال جاری است. در همین زمان در سال گذشته، «IRCC» تنها 22،600 دعوتنامه صادر کرده بود.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری یک برنامه مهاجرتی نیست؛ بلکه سیستمی است که درخواست های مهاجرت برای سه برنامه مهاجرت فدرال را مدیریت می کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های مذکور، متقاضیان باید واجد شرایط باشند؛ در این صورت، سیستم اکسپرس انتری امتیازی با توجه به سابقه کار، تحصیلات، سن، توانایی زبان، و سایر عوامل، به آنها اعطا می کند.

سپس «IRCC» از طریق انتخاب های منظم، از متقاضیان دارای بالاترین امتیازات دعوت به عمل می آورد. مدعوین «ITA» دریافت می کنند، که با استفاده از آن می توانند برای درخواست اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar