کاهش امتیاز CRS به ۳۰۱ در جدیدترین انتخاب استانی آلبرتا
23 مارس 2021 - 13:02
بازدید 514
11

در سال جاری، آلبرتا 709 متقاضی اکسپرس انتری را برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است. پس از انتخاب جدید آلبرتا در روز 2 مارس، متقاضیان اکسپرس انتری یک قدم به دریافت وضعیت اقامت دائم نزدیک تر شدند. «برنامه انتخاب استانی آلبرتا» (AINP) در مجموع، 200 متقاضی اکسپرس انتری را برای درخواست تحت «اکسپرس انتری […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سال جاری، آلبرتا 709 متقاضی اکسپرس انتری را برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است.

پس از انتخاب جدید آلبرتا در روز 2 مارس، متقاضیان اکسپرس انتری یک قدم به دریافت وضعیت اقامت دائم نزدیک تر شدند.

«برنامه انتخاب استانی آلبرتا» (AINP) در مجموع، 200 متقاضی اکسپرس انتری را برای درخواست تحت «اکسپرس انتری آلبرتا» دعوت کرده است. مدعوین تنها به امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) حداقل 301 نیاز داشتند، و اکنون می توانند برای نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

همه دعوت شدگان دارای پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری بودند.

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه مسیر مهاجرت فدرال است:

  • «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)
  • «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)
  • «برنامه تجربه کانادایی» (CEC)

 

به متقاضیان واجد شرایط مهاجرت امتیازاتی براساس «CRS» داده می شود. این امتیازات به عواملی تعلق می گیرد که به مهاجران احتمالی کمک می کند تا در بازار کار کانادا، موفق شوند. این عوامل شامل سن، تحصیلات، سابقه کار، توانایی زبان در انگلیسی یا فرانسه، و موارد دیگر است.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) انتخاب های کسپرس انتری را به طور منظم برگزار می کند، و از متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، دعوت به عمل می آورد. در آخرین دور دعوت در روز 8 مارس، «IRCC» تنها متقاضیانی را دعوت کرد که قبلاً نامزدی استانی دریافت کرده بودند.

در صورتی که متقاضیان از آلبرتا نامزدی استانی دریافت کرده باشند، 600 امتیاز فوق العاده «CRS» دریافت می کنند. بدین ترتیب، این افراد دارای حداقل امتیاز 901 بودند.

 

زیرشاخه اکسپرس انتری آلبرتا

این «PNP» پیشرفته برای متقاضیان اکسپرس انتری است که دارای ارتباط زیادی با آلبرتا هستند، یا می توانند از بهبود اقتصادی استان حمایت کنند. در دوران کرونا، آلبرتا تنها متقاضیانی را در نظر خواهد گرفت که در این استان، کار و زندگی می کنند.

متقاضیان همچنین باید در یکی از مشاغل واجد شرایط، سابقه کار داشته باشند. «AINP» لیستی از مشاغل را ارائه می دهد که مد نظر استان نخواهند بود.

در اول ماه نوامبر سال 2020، دولت فدرال تعداد مشاغلی را که واجد دریافت «ارزیابی میزان تاثیر بر بازار کار LMIA» در آلبرتا نیستند، افزایش داد. با این حال، متقاضیانی که در تاریخ 1 نوامبر 2020 یا پس از آن، «فرم ابراز علاقه مندی» (NOI) دریافت کرده اند، می توانند از طریق زیرشاخه اکسپرس انتری آلبرتا انتخاب شوند. (حتی اگر در مشاغلی مشغول به کار باشند که دولت فدرال از صدور «LMIA» برای آن خودداری کند.)

آلبرتا در سال 2020، مجاز به صدور 6،250 گواهی نامزدی استانی بود. با این حال، به دلیل کووید19، آلبرتا قصد داشت فقط 4000 گواهی نامزدی صادر کند. «AINP» تا ماه ​​ژوئن 2020، این 4000 گواهی را صادر کرد. به همین دلیل برای نیمه دوم سال هیچ انتخابی صورت نگرفته است.

«AINP» هنوز تعداد تخصیص نامزدی استانی را در سال 2021، منتشر نکرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar