کانادا وبسایت جدیدی برای کارفرمایان کانادایی راه اندازی میکند
31 اکتبر 2015 - 20:41
بازدید 315
7

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد سیستم جدیدی برای بررسی روند پذیرش نیروی کار خارجی توسط کارفرمایان کانادایی راه اندازی میکند که Employer portal نام دارد. این سیستم جدید از روز ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود و به کارفرمایان کانادایی که قصد استخدام نیروی کار خارجی دارند کمک میکند تا در جذب […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد سیستم جدیدی برای بررسی روند پذیرش نیروی کار خارجی توسط کارفرمایان کانادایی راه اندازی میکند که Employer portal نام دارد. این سیستم جدید از روز ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود و به کارفرمایان کانادایی که قصد استخدام نیروی کار خارجی دارند کمک میکند تا در جذب نیروی کار خارجی سریعتر و موفق تر عمل کنند.

از این پس فرم قدیمی IMM ۵۸۰۲ پذیرفته نخواهد شد و کارفرمایان موظف اند پیشنهادات اشتغال خود را در سیستم Labour Market Impact Assessment-exempt situations ثبت نمایند و مستقیم به C.I.C تسلیم کنند.

اگر کارفرما این کار را انجام داده باشد کارگر خارجی میبایست درخواست خود جهت مجوز کار را نهایتا تا تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۵ ارائه کند. اگر درخواست صدور مجوز کار از سوی کارگر خارجی تا این تاریخ ثبت نشود کارفرما میبایست دوباره درخواست خود را در سیستم ثبت نماید. گفتنی است این تغییرات در راستای سایر تغییرات در زمینه درخواستهای مجوز شغلی معاف از LMIA صورت میگیرد.

اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید از سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا و اینجا به دست بیاورید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar