چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟
26 آوریل 2017 - 0:00
بازدید 258
7

کتاب “چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟” یک کتاب جامع است که خواننده می تواند با آن همراه شود و گام به گام مسیر یافتن شغل دلخواه اش را بپیماید. با تلاش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس، سومین کتاب از مجموعه “چگونه” با نام “چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟” با ترجمه محمود رافع […]

ارسال توسط :
پ
پ

کتاب “چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟” یک کتاب جامع است که خواننده می تواند با آن همراه شود و گام به گام مسیر یافتن شغل دلخواه اش را بپیماید.

با تلاش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس، سومین کتاب از مجموعه “چگونه” با نام “چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟” با ترجمه محمود رافع منتشر شد.

علی مختاری، مدیر شرکت خدمات مهاجرت کنپارس که این مجموعه زیر نظر وی منتشر می شود در معرفی این کتاب نوشته است:

«کتاب “چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟” یک کتاب جامع است که خواننده می تواند با آن همراه شود و گام به گام مسیر یافتن شغل دلخواه اش را بپیماید. مسیری که از واقعیت های کاریابی و نوشتن یک رزومه اثرگذار شروع می شود و تا چانه زنی در مورد پیشنهاد شغلی و این که در این بازار پر فراز و نشیب شغلی و اقتصادی کجا در جستجوی کار باشیم، ادامه می یابد.
مسیری که در طول آن باید شبکه سازی و کاریابی موفق، تاکتیک های بازاریابی شبکه محور، بهترین استراتژی های ممکن برای برقراری تماس با کارفرمایان، نوع پوشش و تکنیک های استفاده موثر از زبان بدن، دادن پاسخ های خوب به پرسش های سخت و چگونگی غلبه کردن بر استرس و پرسش های غیرقانونی، گذراندن آزمون های روانشناختی و رفتار در پایان یک مصاحبه و اثرگذاری پس از آن را بدانیم و دانش بیرون کشیدن پیروزی از کام شکست را داشته باشیم. این همه است که ما را بر آن داشته تا با دقت نظر بالا، اقدام به انتخاب، ترجمه و انتشار این کتاب ارزشمند کنیم و آن را به علاقه مندان زندگی و کار در سرزمین جدید توصیه کنیم.»
وی در ادامه با قدردانی از تمامی کسانی که برای آماده سازی و انتشار مجموعه “چگونه” تلاش می کنند، آورده است: «بی شک بالارفتن آگاهی متقاضیان مهاجرت، منجر به آمادگی هرچه بیشتر ایشان برای ورود موفق به جامعه و بازار کار در کشور مقصد می گردد و این مهم افزون بر این که برای مهاجر و سرزمین مهاجر پذیر سودمند است، می تواند در آینده ای نه چندان دور موجب ورود ارز و تکنولوژی روز به کشور شود و نقش مهمی در بالا بردن جایگاه جامعه ایرانی در خارج از مرزهایش و در نزد مردمان آن سامان داشته باشد.»
کتاب “چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟” ترجمه ای است از کتاب The Ultimate job search guide که به قلم Martin Yate نوشته شده است و کاریابی بین المللی کنپارس علی رغم هزینه های بالای مادی و معنوی تولید محتوای چاپی، برای آماده سازی هر چه بهتر و بیشتر مهاجرین ایرانی اقدام به ترجمه و انتشار این کتاب سودمند در کنار آثار ارزشمند دیگر تحت عنوان مجموعه راهنمای کاربردی موفقیت “چگونه” ؛کرده است و خواندن این کتاب ها به ویژه به علاقمندان زندگی و کار در سرزمین جدید توصیه می شود.
گفتنی است پیشتر دو جلد دیگر از این مجموعه با نام “چگونه در کار و زندگی موفق باشیم؟” و “چگونه در مصاحبه شغلی موفق باشیم؟” با تلاش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس و توسط انتشارات سرزمین من به بازار نشر عرضه گردیده است. علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب ها با شماره تلفن ۰۹۹۰۲۷۹۵۷۲۵ و یا نشانی تلگرامی prcanpars@ (روابط عمومی کنپارس) در تماس باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar