پادکست‌های رادیو پرنیان بر روی iTunes
22 جولای 2013 - 17:58
بازدید 327
4

به اطلاع علاقه‌مندان به پادکست‌های رادیو پرنیان می‌رساند که دسترسی به محتوای این پادکست‌ها از طریق iTunes Store عرضه‌کننده محتوای صوتی و تصویری و سایر کالاهای رسانه‌ای شرکت اپل فراهم شده و آنها می‌توانند این پادکست‌ها را به راحتی بر روی همه دستگاه‌های دارای پخش کننده صوت و تصویر کمپانی اپل اعم از آپاد، آی‌فون […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع علاقه‌مندان به پادکست‌های رادیو پرنیان می‌رساند که دسترسی به محتوای این پادکست‌ها از طریق iTunes Store عرضه‌کننده محتوای صوتی و تصویری و سایر کالاهای رسانه‌ای شرکت اپل فراهم شده و آنها می‌توانند این پادکست‌ها را به راحتی بر روی همه دستگاه‌های دارای پخش کننده صوت و تصویر کمپانی اپل اعم از آپاد، آی‌فون و آی‌پد و یا روی کامپیوتر (از طریق نرم‌افزار آی‌تونز) دریافت کرده و گوش بسپارند. آی‌تونز بزرگ‌ترین عرضه‌کننده کالاهای رسانه‌ای در جهان با عرضه ۲۶ میلیون محصول اعم از موسیقی، ویدیو، کتاب و مجله الکترونیکی و اپلیکیشن است (فوریه ۲۰۱۳).

آدرس این پادکست‌ها در آی‌تونز استور اینجاست.

البته هم‌اکنون بر روی وبسایت رادیو پرنیان امکان شنیدن هم‌زمان یا داون‌لود پادکست‌ها فراهم است و قرار دادن محصولات بر روی بازار آی‌تونز صرفا برای راحتی بیشتر دارندگان گوشی‌های تلفن هوشمند و لوح‌های دیجیتالی بوده است.

یادآوری می‌شود که اپلیکیشن نشریه پرنیان هم مدتی است که توسط تیم متخصصان اپل استور در حال بازبینی است و احتمالا ظرف چند روز آینده از طریق این بازار عرضه می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند آن را به رایگان دریافت کرده و بر روی گوشی‌های آی‌فون و تبلت آی‌پد خود نصب کرده و آخرین نسخه نشریه پرنیان را در سریع‌ترین زمان ممکن مطالعه نمایند.

پس از آن این اپلیکیشن از طریق بازار اندروید هم عرضه خواهد شد تا دارندگان محصولات با پلتفورم اندروید هم بتوانند از مزایای این اپلیکیشن برخوردار شوند.

گروه رسانه‌ای پرنیان در اندیشه عرضه مجموعه‌ای از امکانات و محصولات رسانه‌ای متنوع برای همه ایرانیان در سراسر جهان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar