وضعیت خاص پزشکان برای اقدام در برنامه نیروی متخصص فدرال
08 می 2014 - 1:07
بازدید 326
9

برنامه نیروی متخصص فدرال برای سال ۲۰۱۴ در ۵۰ رشته و برای آخرین بار در تاریخ مهاجرت به کانادا از اول ماه می باز شد. تاکید می کنم برای آخرین بار به این دلیل که قرار است در سال ۲۰۱۵ برنامه جدیدی در این گروه اجرا شود که به گمان من راه را بیش از […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه نیروی متخصص فدرال برای سال ۲۰۱۴ در ۵۰ رشته و برای آخرین بار در تاریخ مهاجرت به کانادا از اول ماه می باز شد. تاکید می کنم برای آخرین بار به این دلیل که قرار است در سال ۲۰۱۵ برنامه جدیدی در این گروه اجرا شود که به گمان من راه را بیش از گذشته برای اعمال نظر و تبعیض میان متقاضیان باز می گذارد و آنچه مورد نظر دولت محافظه کار در اجرای برنامه مهاجرتی جهت دار توام با تبعیض سیستماتیک قانونی است شکل خواهد گرفت.  

بر اساس لیست مشاغل اعلام شده برای سال ۲۰۱۴ پزشکان عمومی و پزشکان متخصص نیز هستند. وضعیت این دسته از افراد با دیگر عزیزان کمی متفاوت است از این جهت که مرجع تایید مدارک آنها متفاوت است و تابع روند خاصی است که پیچیدگی بیشتری دارد و به دنبال آن نیازمند دقت بیشتر است ضمن اینکه پروسه زمان بری است. این عزیزان نباید منتظر دریافت نمره زبان شوند و باید در اولین فرصت ممکن برای تایید مدرک خود اقدام کنند. در این زمینه کارکنان شرکت کنپارس تجربه ارزنده ای را در اختیار دارند چرا که سالهاست خدمات تایید مدارک و عضویت نظام پزشکی کانادا را برای متقاضیان انجام داده اند. 

دقت کنید که برای بسیاری از عزیزان این فرصت تکرار نشدنی است و بعد از تکمیل ۱۰۰۰ پرونده ظرفیت این رشته ها امکان اقدام برای پزشکان منتفی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar