موضع اداره مهاجرت کبک در ارتباط با رفتار خلاف قانون سفارت کانادا در پاریس
16 می 2016 - 17:16
بازدید 491
6

در پی درخواست های خارج از قاعده ویزا آفیس پاریس در مورد متقاضیان سرمایه گذاری کبک که پیش از این در این مقاله در مورد آن نوشتم، به دنبال مکاتبات متعدد ما با اداره مهاجرت کبک سرانجام روز جمعه از سوی این اداره با دفتر ما تماسی برقرار شد. یکی از مسوولین اداره مهاجرت کبک ضمن تشکر […]

ارسال توسط :
پ
پ

در پی درخواست های خارج از قاعده ویزا آفیس پاریس در مورد متقاضیان سرمایه گذاری کبک که پیش از این در این مقاله در مورد آن نوشتم، به دنبال مکاتبات متعدد ما با اداره مهاجرت کبک سرانجام روز جمعه از سوی این اداره با دفتر ما تماسی برقرار شد. یکی از مسوولین اداره مهاجرت کبک ضمن تشکر از حساسیت ما نسبت به حقوق موکلین اعلام کرد که از نظر دولت کبک درخواست ویزا آفیس پاریس خلاف قانون و نقض حقوق افراد و نیز حقوق دولت کبک است. وی تصریح کرد که اداره مهاجرت در تماس با اداره پاریس است و پیگیر حل موضوع است. در عین حال این نیز به درستی تصریح شد که اداره مهاجرت فدرال این حق را دارد که برای رفع نگرانی های امنیتی، افراد را به مصاحبه دعوت کند و یا مدارکی را از آنان طلب کند ولی این فرآیند نمی تواند به گونه ای باشد که گویی قرار است مرحله انتخاب تکرار شود.

شخصا از این تماس با وجود اینکه به دلیل مسافرت کاری در دفتر حضور نداشتم و با همکارانم صحبت کردند، بسیار خوشحال شدم. امیدوارم تا زمان بازگشت به مونترآل اخبار مثبتی در این زمینه دریافت شود و یا دست کم سفارت کانادا در پاریس پاسخی به اعتراضات ارسالی ما ارایه کند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar