مهلت عقد قرارداد برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادر فقط تا آخر نوامبر
26 اکتبر 2016 - 22:58
بازدید 404
10

همانطور که میدانید ظرفیت پذیرش برنامه مخصوص پدر و مادر و پدربزرگها و مادربزرگها موسوم به  PGP  به دو برابر افزایش داده شده  و از 5،000 به 10،000 رسیده است . در این برنامه افرادی که شهروند کانادا هستند و یا اقامت دائم کانادا را دارند میتوانند پدر و مادرها و یا پدربزرگها و مادربزرگهایشان را اسپانسر […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که میدانید ظرفیت پذیرش برنامه مخصوص پدر و مادر و پدربزرگها و مادربزرگها موسوم به  PGP  به دو برابر افزایش داده شده  و از 5،000 به 10،000 رسیده است . در این برنامه افرادی که شهروند کانادا هستند و یا اقامت دائم کانادا را دارند میتوانند پدر و مادرها و یا پدربزرگها و مادربزرگهایشان را اسپانسر کنند تا از این طریق به کانادا بیایند و اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

در جریان کمپینهای انتخاباتی سال گذشته حزب لیبرال وعده داده بود که ظرفیت این برنامه را افزایش دهد. این برنامه در تاریخ 3 ژانویه 2017 دوباره بازگشائی میشود و تا سقف 10،000 فایل جدید را خواهد پذیرفت.

  علیرغم افزایش ظرفیتها در این برنامه محبوب، انتظار میرود که تقاضاها همچنان بیش از ظرفیتها باشد. تقاضاها برای برنامه PGP که آخرین بار در تاریخ 4 ژانویه 2016 بازگشائی شده بود ظرف مدت 3 روز یعنی تا هفتم ژانویه سقف 5،000 فایل را پشت سر گذاشت و در این چند روز تعداد درخواستها به 14،000 رسید که اداره مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد از میان آنها 10،000 فایل که زودتر ارسال شده اند و توسط این اداره دریافت شده اند را برای بررسی خواهد پذیرفت.

بدین منظور ویدئویی با عنوان "چگونه می شود برای پدر و مادر اقامت دائم گرفت ؟ " تهیه شده و پاسخگوی بسیاری از سئوالات شما عزیزان می باشد .

 

لینک خبر به سایت اداره مهاچرت کانادا

 

  توجه: این مطلب پیش از این در تاریخ 19 اسفند 94  در همین وب سایت منتشر شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar