محدودیت‌های مرزی کانادا-آمریکا برای هفتمین‌بار تمدید شد
21 اکتبر 2020 - 15:27
بازدید 509
8

محدودیت های مسافرتی کانادا تا ماه آینده ادامه پیدا می کند. «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا، در توییتر اعلام کرد که مرز های کانادا-آمریکا تا تاریخ 21 نوامبر برای سفرهای غیر ضروری بسته می ماند. مسافرانی که قصد دارند برای گردشگری، خرید یا سرگرمی از مرز آمریکا به کانادا وارد شوند، از ورود آنها جلوگیری […]

ارسال توسط :
پ
پ

محدودیت های مسافرتی کانادا تا ماه آینده ادامه پیدا می کند.

«جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا، در توییتر اعلام کرد که مرز های کانادا-آمریکا تا تاریخ 21 نوامبر برای سفرهای غیر ضروری بسته می ماند.

مسافرانی که قصد دارند برای گردشگری، خرید یا سرگرمی از مرز آمریکا به کانادا وارد شوند، از ورود آنها جلوگیری خواهد شد.

ارسال محموله های تجاری از طریق راه آهن، کامیون هایی که حامل کالاهای اساسی هستند و نیز کسانی که برای انجام کارهای ضروری از مرز عبور می کنند، مشمول سفرهای ضروری می شوند.

شهروندان کانادایی و ساکنان دائم کانادا و بستگان درجه یک آنها هم می توانند از مرز کانادا عبور کنند.

بستگان درجه یک شامل همسر، شریک زندگی بر اساس قانون عرفی، فرزندان، والدین یا والدین غیر صلبی، سرپرست و معلم قانونی می شود.

اوایل ماه اکتبر، محدودیت های مسافرتی برای بستگان درجه دو، دانشجویان و کسانی که به دلیل ملاحظات بشردوستانه به کانادا سفر می کنند، برداشته شد.

دلیل سفیر بستگان درجه دو به کانادا حتماً نباید ضروری باشد، اما آنها باید حداقل تا 15 روز در این کشور بمانند.

افراد می توانند به دلیل ملاحظات بشردوستانه مثل شرکت در مراسم خاکسپاری، حضور نزد عزیزان خود در آخرین لحظات زندگی آنها، یا فراهم کردن خدمات درمانی، به کانادا سفر کنند.

دانشجویانی که در مؤسسات آموزشی برگزیده با برنامه آمادگی در برابر ویروس کرونا تحصیل می کنند، می توانند از تاریخ 20 اکتبر وارد کانادا شوند.

تمام مسافران معاف از محدودیت های مسافرتی کانادا باید بلافاصله پس از ورود به این کشور، قرنطینه 14 روزه را سپری کنند. آنها هنگام عبور از مرز باید برنامه قرنطینه مناسبی با خود همراه داشته باشند.

مسافرانی که به دلیل ملاحظات بشردوستانه وارد کانادا می شوند، می توانند برای مدت محدودی از قرنطینه اجباری خارج شوند.

هفته گذشته، نخست وزیر جاستین ترودو در برنامه رادیویی «The Start» گفت که تا پایین آمدن موارد اتبلا به ویروس کرونا در آمریکا، مرز کانادا به این کشور بسته خواهد ماند.

ترودو در این باره گفت: «ما بر حفاظت از شهروندان و ساکنان کانادا مصمم هستیم و مرزهای خود را بسته نگه می داریم، چرا که ایالات متحده، مکانی نیست که ما با بازگشایی مرزهای خود به آن، احساس راحتی کنیم.»

آمریکا با 8 میلیون مورد گزارش شده، همچنان بیشترین موارد اتبلا به ویروس کرونا را در جهان دارد. در کانادا تاکنون تقریباً 200,000 مورد ابتلا گزارش شده است.

 

منبع خبر: cicnews.com, October 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar