لطفا در ارتباط با ثبت پرونده های کبک با دفاتر ما تماس نگیرید
13 ژوئن 2016 - 2:24
بازدید 527
20

با وجود اینکه قرار است فردا صبح روز سیزده جون ۲۰۱۶، ثبت پرونده های کبک اتفاق بیفتد، متاسفانه خبرهای رسیده از تهران حاکی از آن است که تماس های زیادی در این خصوص و پیشاپیش با دفتر ما برقرار شده و می شود. عده ای در صدد اطمینان یافتن از اینکه ما برای ثبت پرونده […]

ارسال توسط :
پ
پ

با وجود اینکه قرار است فردا صبح روز سیزده جون ۲۰۱۶، ثبت پرونده های کبک اتفاق بیفتد، متاسفانه خبرهای رسیده از تهران حاکی از آن است که تماس های زیادی در این خصوص و پیشاپیش با دفتر ما برقرار شده و می شود.

عده ای در صدد اطمینان یافتن از اینکه ما برای ثبت پرونده شان تلاش می کنیم و عده ای نیز سوال د رمورد چند و چون کار ما و اینکه آیا این بار سیستم کار می کند یا خیر؟

همه این پرسش ها به خودی خود و در جایش می تواند درست باشد و ناشی از نگرانی افراد و صد البته برخی از این سوالات عملا پاسخ روشنی ندارد و باید منتظر شد و دید اما آنچه حاصل قطعی تماس های فراوان و بی مورد این روزهاست، مشغول شدن ما به پاسخگویی و باز ماندن از کار اصلی مان است و از دست دادن زمان و در نتیجه کم شدن تمرکز و دقت که لازمه این مهم است.

ما در شرکت کنپارس آنچه در تصور می گنجد را برای کسب آمادگی برای ثبت پرونده ها انجام داده و می دهیم. تیمی آماده شده است که من نامش را ارتش کنپارس نهاده ام و این تیم مسوولیت ثبت پرونده ها را از اولین ثانیه ها بر عهده دارد. آنچه از امور فنی امکان عملی از نظر تیم فنی بسیار زبده ما داشته، انجام شده است. اینکه این کار یعنی ثبت پرونده ها اتفاق خواهد افتاد؟ نمی دانیم و باید منتظر بود و دید. به یقین ما خود را مسول و متعهد به تلاش حداکثری می دانیم و جز این نمی کنیم، اگر نتیجه گرفتیم که زهی خوشبختی و اگر به هر دلیل این اتفاق آنطور که ما می خواهیم نیفتاد به یقین کوتاهی ما نبوده است. 

خواهش من از تک تک دوستان این است که  به خودشان و ما لطف کنند و از هر گونه تماس با ما تا روشن شدن ماجرا خودداری کنند. 

تلفن های دفتر مونترآل به هیچ وجه فردا پاسخ گوی تماس ها نخواهد بود و امکان مراجعه حضوری نیز منتفی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar