قصد دارید همسر خود را برای دریافت اقامت کانادا اسپانسر کنید؟
10 اکتبر 2016 - 21:11
بازدید 446
9

به تازگی اداره مهاجرت فدرال در پرونده هایی اسپانسرشیپ بر خلاف گذشته تلفنی حضور فرد اسپانسرکننده در کانادا را چک می کنند. از آنجا که بر اساس قانون افرادی که پی آر کانادا هستند تنها در صورت زندگی در خاک کانادا اجازه اسپانسر کردن همسر خود را دارند این اقدام اداره مهاجرت می تواند به […]

ارسال توسط :
پ
پ
به تازگی اداره مهاجرت فدرال در پرونده هایی اسپانسرشیپ بر خلاف گذشته تلفنی حضور فرد اسپانسرکننده در کانادا را چک می کنند. از آنجا که بر اساس قانون افرادی که پی آر کانادا هستند تنها در صورت زندگی در خاک کانادا اجازه اسپانسر کردن همسر خود را دارند این اقدام اداره مهاجرت می تواند به بسته شدن پرونده اسپانسرشیپ منتهی شود. البته در صورتی که این اتفاق بیفتتد به این معنی نیست که فرد بعد از این نمی تواند همسر خود را برای دریافت اقامت دایم کانادا اسپانسر کند و این افراد می توانند پس از آمدن به کانادا پرونده جدید باز کنند.
به این ترتیب با توجه به اینکه بررسی شرایط متقاضیان اسپانسرشیپ چیزی بین دو تا سه ماه زمان می برد لازم است افرادی که قصد اقدام در برنامه فدرال را دارند برای یک اقامت دست کم سه ماهه برنامه ریزی کنند.
این مشکل فعلا برای کسانی که در برنامه کبک قصد اسپانسر کردن همسر خود را دارند وجود ندارد.

در این رابطه ویدئو شماره 12 تحت عنوان “چگونه می توان برای همسراقامت دائم کانادا گرفت”  را مشاهده فرمایید.

 
اگر مایلید همسر خود را برای دریافت اقمت دایم کانادا اسپانسر کنید می توانید به یکی از دفاتر کنپارس در تهران، اصفهان، مونترآل و یا ونکوور مراجعه کنید. اگر امکان مراجعه حضوری ندارید کافی است برای ما ایمیل بزنید و قرارداد را دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar