صدور 5000 دعوتنامه در تازه‌ترین انتخاب اکسپرس انتری
11 دسامبر 2020 - 15:01
بازدید 459
6

تعداد ITA صادر شده کانادا در سال 2020، از مرز 100,000 مورد می گذرد کانادا در انتخاب جدید اکسپرس انتری که در تاریخ 9 دسامبر برگزار شد، 5000 متقاضی مهاجرت را برای درخواست اقامت دائم دعوت کرده است. دعوت شدگان برای قبولی، به امتیاز سیستم جامع رتبه بندی  (CRS)حداقل 469 نیاز داشتند. این انتخاب، تعداد […]

ارسال توسط :
پ
پ

تعداد ITA صادر شده کانادا در سال 2020، از مرز 100,000 مورد می گذرد

کانادا در انتخاب جدید اکسپرس انتری که در تاریخ 9 دسامبر برگزار شد، 5000 متقاضی مهاجرت را برای درخواست اقامت دائم دعوت کرده است.

دعوت شدگان برای قبولی، به امتیاز سیستم جامع رتبه بندی  (CRS)حداقل 469 نیاز داشتند.

این انتخاب، تعداد دعوتنامه برای درخواست (ITA) صادر شده در سال جاری را به 102،350 می رساند، که رکوردی جدید در ITA به حساب می آید.

«اکسپرس انتری» سیستم مدیریت برنامه مهاجرت کانادا برای سه برنامه گروه اقتصادی فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»، و «برنامه تجربه کانادایی».

به متقاضیان این برنامه ها و همچنین برخی از انتخاب های استانی (PNP) طبق سیستم CRS، بسته به عوامل سرمایه انسانی، مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، و توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه امتیاز اعطا می شود.

کاندیدها با بالاترین امتیاز، ITA دریافت می کنند و با استفاده از آن می توانند درخواست اقامت دائم کانادا را ارائه دهند.

تعداد ITA صادر شده تاکنون بالاترین میزان موجود در تاریخ است. کانادا در تاریخ 18 نوامبر، زمانی که رکوردشکنی 5000 ITA ثبت شد، از هدف ITA امسال خود پیشی گرفت. به علاوه، این اولین سالی ست که مجموع ITA صادر شده از 100000 عبور می کند.

این تعداد زیاد ITA مطابق با تعهد کانادا برای استقبال از بیش از 400000 مهاجر جدید در سال 2021 است، که بیشتر آنها از طریق سیستم اکسپرس انتری وارد کانادا می شوند.

در صورت تساوی بین متقاضیان، اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا (IRCC) قانون «تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی» را اعمال می کند. در این انتخاب، داوطلبانی که امتیاز CRS آنها 469 یا بیشتر بود، برای دریافت دعوتنامه باید مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از 4 ژوئن 2020، ساعت 22:26:05 به وقت کانادا ارسال می کردند.

این دومین بار پیاپی است که امتیاز مورد نیاز CRS به 469 کاهش می یابد. نیاز امتیاز CRS معمولاً برای تمام انتخاب ها، بالاتر از 470 است. انتخاب مختص به برنامه «نیروی کار متخصص فدرال» در 6 آگوست، «نیروی کار ماهر» را با CRS ۴۱۵، و انتخاب های قبلی مختص به «برنامه تجربه کانادایی» متقاضیان را با CRS ۴۴۰ دعوت کردند. انتخاب های مختص به PNP شرایط بالاتری دارند، زیرا نامزدهای اکسپرس انتری که نامزدی استانی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده CRS به آنها تعلق می گیرد. PNP مسیرهای جایگزین اقامت دائم را برای کاندیدهای اکسپرس انتری که امتیاز CRS پایین تری دارند ارائه می دهد.

 

منبع خبر: canada.ca, December 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar