صدور 4200 دعوت‌نامه از طریق سیستم اکسپرس انتری برای درخواست اقامت دائم کانادا
17 سپتامبر 2020 - 1:39
بازدید 391
9

کانادا صد و شصت و سومین انتخاب «سیستم اکسپرس انتری» خود از تمامی برنامه های مهاجرتی را، در 16 سپتامبر برگزار و از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.   در این دور از انتخابِ «سیستم اکسپرس انتری»، دعوت نامه هایی برای متقاضیان با امتیاز «سیستم جامع رتبه بندیِ»(CRS)  472 […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا صد و شصت و سومین انتخاب «سیستم اکسپرس انتری» خود از تمامی برنامه های مهاجرتی را، در 16 سپتامبر برگزار و از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

 

در این دور از انتخابِ «سیستم اکسپرس انتری»، دعوت نامه هایی برای متقاضیان با امتیاز «سیستم جامع رتبه بندیِ»(CRS)  472 صادر شده است. حداقل امتیاز «CRS» در این انتخاب، سه امتیاز کمتر از انتخاب قبلی است که شامل تمام برنامه های مهاجرتی می شد. این بزرگ ترین افت در امتیازها از زمان برگزاری انتخاب های «سیستم اکسپرس انتری» در ماه جولای است که شامل تمام برنامه های مهاجرتی می شدند.

 

در این دور از انتخاب، در مجموع 4200 «دعوت نامه برای درخواست» (ITA) برای اقامت دائم صادر شده، که دومین انتخاب «سیستم اکسپرس انتری» از تمامی برنامه های مهاجرتی است که کانادا طی دو هفته گذشته برگزار کرده است. این الگو با الگوی دورهای دعوت قبل از همه گیری کرونا مطابقت دارد.

 

این انتخاب همراه با انتخاب «سیستم اکسپرس انتریِ» دوم سپتامبر که در آن نیز 4200 دعوت نامه صادر شد، با هم به عنوان دومین انتخاب های بزرگ «سیستم اکسپرس انتری» تا به امروز به حساب می آیند. بزرگ ترین انتخاب «سیستم اکسپرس انتری»، در نوزده فوریه برگزار و در آن 4500 دعوت نامه صادر شد.

 

صدور تعداد زیاد دعوت نامه توسط اداره مهاجرت نشان می دهد که کانادا همچنان به پذیرش از سطح بالای مهاجران در سال 2021 و بعد از آن متعهد است.

 

«اکسپرس انتری» سیستمی است که مجموعه متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTC) و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

 

از طریق انتخاب های منظم از استخر «سیستم اکسپرس انتری»، از تعداد مشخصی از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می شود تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. این دورهای دعوت به طور معمول هر دو هفته یک بار برگزار می شوند و بیشتر آنها، متقاضیانِ هر سه برنامه «سیستم اکسپرس انتری» را شامل می شوند.

 

انتخاب امروز تعداد کل دعوت نامه های صادر شده در سال جاری را به 74 هزار و 150 می رساند که رکورد جدیدی تا این تاریخ است.

 

اداره مهاجرت کانادا در انتخاب شانزدهم سپتامبر از قانون عدم تساوی استفاده کرد. تاریخ و زمان استفاده شده، 9 مارچ 2020، ساعت 13:03:40 به وقت هماهنگ جهانی است. این بدان معناست که کلیه متقاضیان با امتیاز «CRS» بالاتر از 742 و همچنین آن دسته از متقاضیان با امتیاز 742، که پروفایل خود را قبل از تاریخ و زمان انتخاب شده در استخر «سیستم اکسپرس انتری» وارد کرده اند، در این دور دعوت نامه گرفته اند.

 

از قانون عدم تساوی برای رتبه بندی متقاضیانی استفاده می شود که امتیاز «CRS» یکسان دارند. امتیاز «CRS» همچنان عامل اصلی در انتخاب متقاضیانی است که برای درخواست اقامت دائم دعوت می شوند.

 

عواملی که می توانند در حداقل امتیاز «CRS» تأثیرگذار باشند شامل اندازه انتخاب ها (انتخاب های بزرگ تر می توانند حداقل امتیاز «CRS» کمتری را ایجاد کنند) و فاصله زمانی بین انتخاب ها (فاصله های زمانی کوتاه تر بین انتخاب ها می توانند به کاهش امتیاز «CRS» کمک کنند) می شوند.

 

به متقاضیان واجد شرایطِ هر برنامه، در «CRS» «سیستم اکسپرس انتری»، براساس عواملی مانند سن، میزان تحصیلات، سابقه کار و دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز داده می شود.

 

برای واجد شرایط بودن در «سیستم اکسپرس انتری» پیشنهاد شغلی مورد نیاز نیست، هرچند «CRS» به متقاضیانی که دارای پیشنهاد شغلی هستند امتیاز اضافی اعطا می کند.

 

دولت کانادا برای درخواست های اقامت دائم که از طریق «سیستم اکسپرس انتری» ثبت شده اند، استاندارد پردازش شش ماهه دارد.

 

منبع خبر: CIC News, September 16, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar