صدور 279 دعوتنامه توسط برنامه استانی بریتیش کلمبیا
04 ژوئن 2020 - 10:04
بازدید 485
7

در تاریخ 2 ژوئن، بریتیش کلمبیا بزرگترین برنامه نامزدی استان (PNP) خود را از اواخر ماه مارس برگزار و 38 دعوتنامه برای متقاضیان کارآفرین و 241 دعوتنامه برای متقاضیان  نیروی متخصص و فارغ التحصیلی بین المللی صادر کرد.   در مجموع 241 متقاضی نیروی متخصص و فارغ التحصیلی بین المللی دعوتنامه هایی را برای درخواست […]

ارسال توسط :
پ
پ

در تاریخ 2 ژوئن، بریتیش کلمبیا بزرگترین برنامه نامزدی استان (PNP) خود را از اواخر ماه مارس برگزار و 38 دعوتنامه برای متقاضیان کارآفرین و 241 دعوتنامه برای متقاضیان  نیروی متخصص و فارغ التحصیلی بین المللی صادر کرد.

 

در مجموع 241 متقاضی نیروی متخصص و فارغ التحصیلی بین المللی دعوتنامه هایی را برای درخواست تحت رده های اکسپرس انتری استانی بریتیش کلمبیا (EEBC) و مهاجرت از طریق مهارت، دریافت کرده اند. حداقل امتیاز لازم برای متقاضیان براساس رده بندی متفاوت بود.

 

امتیاز نهایی برای زیر رده های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا:

نیروی متخصص: 105

فارغ التحصیل بین المللی: 105

 

این متقاضیان باید از قبل پروفایل هایی را تحت سیستم اکسپرس انتری مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، ارسال می کردند. پس از دعوت برای درخواست نامزدی استانی توسط بریتیش کلمبیا، متقاضیان موفق 600 امتیاز اضافی در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) کسب می کنند که به طور مؤثر دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم تحت سیستم اکسپرس انتری IRCC را تضمین می کند.

 

امتیاز نهایی برای سه زیر رده مهاجرت از طریق مهارت:

نیروی متخصص: 105

فارغ التحصیل بین المللی: 105

سطح مبتدی و نیمه ماهر: 81

 

دولت بریتیش کلمبیا اعلام کرد که همه گیری کرونا ویروس در این انتخاب تأثیر داشته است. همانطور که در ماه های اخیر اتفاق افتاده، بریتیش کلمبیا چندین شغل فروش و خدمات را از انتخاب حذف کرده  است.

 

جریان های کارآفرین

بریتیش کلمبیا همچنین، برای اولین بار پس از نزدیک به دو ماه، متقاضیانی را از طریق جریان های کارآفرینی خود دعوت کرد. دو انتخاب برگزار شدند که ششمین و هفتمین انتخاب های کارآفرینی برگزار شده توسط استان در سال 2020 بودند. در مجموع 29 دعوتنامه تحت رده پایه مهاجرت کارآفرینان BC PNP صادر شد. امتیاز نهایی 121 بود.

 

هدف از رده پایه استقبال از کارآفرینان معتبر است که یا مایل به راه اندازی یک تجارت و یا تصاحب یک تجارت هستند. متقاضیان بر اساس معیارهایی از قبیل تجربه تجاری، دارایی خالص، تحصیلات، برنامه تجاری و میزان سرمایه گذاری مورد نظر خود ارزیابی می شوند.

 

بریتیش کلمبیا همچنین 9 دعوتنامه برای مهاجرین کارآفرین صادر کرد – متقاضیان راهنمای (پیلوت) منطقه ای که حداقل 118 امتیاز امتیاز نهایی داشتند.

 

هدف از این پیلوت که در سال 2019 راه اندازی شد، تشویق کارآفرینان مهاجر برای ایجاد زندگی جدید در جوامع کوچکتر در استان است. متقاضیان بر اساس معیارهای مشابه با رده پایه ارزیابی می شوند، اما برخی از الزامات متفاوت مانند دارایی خالص پایین تر و حداقل آستانه سرمایه گذاری وجود دارد.

 

این دور انتخاب بزرگترین بریتیش کلمبیا از 30 مارس بود که 311 متقاضی را در آن (30 مارس) دعوت شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar