صدور ۷۴ دعوتنامه در جدیدترین پایلوت تکنولوژی بریتیش‌ کلمبیا
14 فوریه 2021 - 13:58
بازدید 294
12

متقاضیان در شاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» و «مهاجرت از طریق تخصص» دعوت شدند   بریتیش کلمبیا در روز 9 فوریه، 74 دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم صادر کرد.   «پایلوت تکنولوژی برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) دعوتنامه ها را برای متقاضیان «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان در شاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» و «مهاجرت از طریق تخصص» دعوت شدند

 

بریتیش کلمبیا در روز 9 فوریه، 74 دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم صادر کرد.

 

«پایلوت تکنولوژی برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) دعوتنامه ها را برای متقاضیان «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت از طریق تخصص» (SI) صادر کرده است.

 

متقاضیان انتخاب شده، که از زیرشاخه های «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل» بودند، حداقل امتیاز استانی 80 را داشتند.

 

در انتخاب اخیر، حداقل امتیاز حدود 80 بود (همانطور که از ابتدای سال، در انتخاب های پایلوت تکنولوژی بوده است).

 

«پایلوت تکنولوژی BC PNP» یک مسیر مهاجرت سریع برای نیروی کار فنی مورد نیاز و دانشجویان بین الملل می باشد.

 

«پایلوت تکنولوژی» در سال 2017 آغاز شده و آخرین بار تا ماه ژوئن 2021 تمدید شده است.

 

برای واجد شرایط بودن در این برنامه، متقاضیان باید در یکی از زیرشاخه های مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده، و در یکی از 29 شغل واجد شرایط پایلوت تکنولوژی، حداقل 12 ماه پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند.

 

برای ثبت نام در شاخه های «EEBC» و «SI»، متقاضیان باید ابتدا از طریق پورتال آنلاین «BC PNP» پروفایلی ایجاد کرده، و در «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق تخصص» (SIRS) خود، ثبت نام کنند.

 

متقاضیان براساس فاکتورهایی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار، مدرک تحصیلی، و پیشنهاد استخدام، مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار می گیرند.

 

به متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا نامزدی دریافت می کنند ، 600 امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) اکسپرس انتری تعلق می گیرد، و «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) در انتخاب اکسپرس انتری فدرال آتی، برای آنها تضمین خواهد شد.

 

انتخاب های اکسپرس انتری فدرال به طور معمول، دو بار در ماه برگزار می شوند، که در هر دور، حدود 4000 متقاضی مهاجرت برای درخواست اقامت دائم به کانادا دعوت می شوند.

 

جدیدترین انتخاب اکسپرس انتری که در روز 21 ژانویه برگزار شد، صدور 4626 دعوتنامه برای اقامت دائم را در پی داشت (یکی از بزرگ ترین دعوت ها از زمان راه اندازی سیستم اکسپرس انتری در سال 2015). «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) در سال جاری، 10 هزار «ITA» صادر کرده، و تلاش خود را برای استقبال از مهاجران جدید در سال های آینده ادامه خواهد داد.

 

تاکنون در سال 2021، بریتیش کلمبیا 6 انتخاب از طریق شاخه ها و زیرشاخه های مختلف «PNP» برگزار کرده، و بیش از 800 متقاضی را برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است.

 

افراد دعوت شده 30 روز تقویمی برای ثبت نام مهلت دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar