صدور ۵۹۵۶ دعوتنامه در یکی از بزرگ‌ترین انتخاب‌های اکسپرس انتری
02 ژوئن 2021 - 9:56
بازدید 647
12

متقاضیان «CEC» با حداقل امتیاز «CRS» 380 دعوت شده اند تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. کانادا در روز 31 مه، با برگزاری سومین انتخاب بزرگ در تاریخ این سیستم، 5956 متقاضی مهاجرت را دعوت کرد تا برای اقامت دائم اقدام کنند. «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از متقاضیانی دعوت به عمل […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان «CEC» با حداقل امتیاز «CRS» 380 دعوت شده اند تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

کانادا در روز 31 مه، با برگزاری سومین انتخاب بزرگ در تاریخ این سیستم، 5956 متقاضی مهاجرت را دعوت کرد تا برای اقامت دائم اقدام کنند.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از متقاضیانی دعوت به عمل آورد که دارای حداقل امتیاز 380 در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS)، و واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) بودند. مدعوین همچنین دارای حداقل یک سال سابقه کار تخصصی در کانادا هستند.

پس از انتخاب بی‌سابقه 13 فوریه که دارای حداقل امتیاز 75 بود، امتیازات موردنیاز در انتخاب اخیر، کمترین مورد در سال 2021 بوده است. در انتخاب فوریه، 27،332 متقاضی «CEC»، و در دو انتخاب آوریل، 6،000 متقاضی «CEC» دعوت شدند. بدین ترتیب، انتخاب اخیر از نظر تعداد دعوتنامه‌های صادر شده، در جایگاه سوم قرار دارد.

در مقایسه با انتخاب قبلی مختص «CEC» که دو هفته پیش برگزار شد، تعداد مدعوین 4114 مورد افزایش، و امتیاز «CRS» 17 مورد کاهش داشته است.

 

اولویت بندی متقاضیان داخل کانادا

کانادا از ابتدای سال جاری، متقاضیانی را برای مهاجرت در اولویت قرار داده که در کانادا حضور دارند؛ زیرا با اعمال محدودیت‌های سفر فعلی، متقاضیان خارجی که برای اقامت دائم تأیید شده اند، نمی‌توانند به کانادا بیایند. به گفته «IRCC»، اکثر متقاضیان «CEC» در حال حاضر، در کانادا حضور دارند.

کانادا انتخاب‌های مختص «CEC» و مختص «برنامه انتخاب استانی» (PNP) را معمولاً هر دو هفته یک بار برگزار می‌کند، و با وجود همه گیری کرونا، کماکان پایبند به اهداف بلندپروازانه خود در خصوص پذیرش مهاجران طی 3 سال آینده است. تا پایان سال جاری، 108،500 مهاجر جدید از طریق برنامه‌های تحت مدیریت اکسپرس انتری به این کشور خواهند آمد. تا این لحظه، «IRCC» از 74،773 متقاضی اکسپرس انتری برای درخواست اقامت دائم دعوت به عمل آورده است.

حداقل امتیازات در انتخاب‌های «CEC» و «PNP» متفاوت است. متقاضیان «CEC» معمولاً به امتیازات کمتری نیاز دارند، زیرا با متقاضیان در گروه‌های دیگر رقابت نمی‌کنند. در نتیجه، تعداد بیشتری از افراد با امتیازات نسبتا پایین دعوت می‌شوند. متقاضیان «PNP» 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی دریافت خواهند کرد. بنابراین، نیازمند امتیازات بالاتری هستند.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت «CRS»، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

«IRCC» برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) ارسال می‌کند. سپس آنها می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. تصمیم گیری درباره درخواست متقاضیان به عهده افسران مهاجرت کانادا خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar