شمارش معکوس برای آغاز مسابقه بزرگ هفت سین ۱۳۹۰
27 فوریه 2011 - 14:40
بازدید 386
9

همانطور که پیشتر اعلام کردیم مسابقه بزرگ هفت سین در این هفته آغاز خواهد شد. مقدمات کار به خوبی پیش رفته و مرحله اول این مسابقه که پاسخ به سوالاتی مربوط به نوروز و آیین‌های آن است در نیمه این هفته آغاز می‌شود. برای اطلاع از جزییات مسابقه و هزاران دلار جوایز آن می‌توانید به […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر اعلام کردیم مسابقه بزرگ هفت سین در این هفته آغاز خواهد شد. مقدمات کار به خوبی پیش رفته و مرحله اول این مسابقه که پاسخ به سوالاتی مربوط به نوروز و آیین‌های آن است در نیمه این هفته آغاز می‌شود.

برای اطلاع از جزییات مسابقه و هزاران دلار جوایز آن می‌توانید به سایت این مسابقه مراجعه نمایید. البته این سایت موقت است و سایت اصلی احتمالا از اواخر هفته آغاز به کار خواهد کرد اما اطلاعات مخاطبان مستقیما به سایت جدید منتقل خواهد شد.

از آنجا که شرکت کنندگان با پاسخ هر روزه به سوالات، شانس خود را افزایش می‌دهند توصیه می‌کنیم که هیچ روزی را از دست ندهید و از همین الان در اندیشه طراحی سفره‌‌ای متفاوت و زیبا باشید.

پرسش‌ها بسیار ساده هستند و شما با مطالعه چند مقاله خواندنی از اساتید ایران‌شناسی که به زبانی بسیار روان نگارش یافته‌اند می‌توانید به همه این پرسش‌ها پاسخ دهید.

ما در همین سایت اخبار مسابقه را پوشش خواهیم داد. همچنین سایت اصلی مسابقه هر روز به‌روزرسانی خواهد شد و شما از مشاهده آنچه در ارتباط با این مسابقه در جریان است متعجب خواهید شد. با ما باشید با

«هفت سین من، هفت سین تو، هفت سین ما»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar