سفرهای بین الملل به کانادا چه زمانی از سر گرفته خواهد شد؟
09 می 2021 - 19:00
بازدید 416
12

در حال حاضر، هیچ نشانی از کاهش محدودیت‌های سفر به کانادا وجود ندارد با واکسینه شدن تعداد روزافزون کانادایی‌ها، یکی از مواردی که سؤال برانگیز خواهد بود، زمان بازگشایی مرزهای کانادا برای سفرهای بین الملل است. به گفته خانم «پتی هایدو»، وزیر بهداشت، کانادا به دنبال ارائه گواهینامه‌ای است که به کانادایی‌های واکسینه شده اجازه […]

ارسال توسط :
پ
پ

در حال حاضر، هیچ نشانی از کاهش محدودیت‌های سفر به کانادا وجود ندارد

با واکسینه شدن تعداد روزافزون کانادایی‌ها، یکی از مواردی که سؤال برانگیز خواهد بود، زمان بازگشایی مرزهای کانادا برای سفرهای بین الملل است.

به گفته خانم «پتی هایدو»، وزیر بهداشت، کانادا به دنبال ارائه گواهینامه‌ای است که به کانادایی‌های واکسینه شده اجازه سفر به خارج از کشور را می‌دهد.

وی در مصاحبه‌ای با رادیو «CBC, The House» اظهار داشت:

«درست مانند سال‌های دیگر که در نتیجه موارد مختلف، روند سفرها تغییر پیدا کرده است، اکنون نیز کانادایی‌ها باید آماده باشند تا بتوانند در سطح بین المللی سفر کند. و دولت کانادا اقدامات موردنیاز را در این زمینه انجام خواهد داد.»

آقای «مارکو مندیچینو»، وزیر مهاجرت، نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی تأیید کرد که اداره مهاجرت در تصمیم گیری درباره صدور «پاسپورت واکسن» نقش دارد.

وی همچنین افزود:

«کانادا باید در مجامع بین الملل برای تعیین یک استاندارد جهانی برای واکسیناسیون، حضور داشته باشد تا از ایمنی افراد واکسینه شده‌ای که سفر می‌کنند، اطمینان حاصل شود. چشم‌انداز کانادا مثبت است، اما هنوز اقدامات زیادی برای دستیابی به شرایط عادی وجود دارد.»

خانم «هایدو» در مصاحبه اخیر با رادیو «CBC»، اظهار داشت که کانادا ممکن است از اپلیکیشن ArriveCAN برای ارائه پاسپورت واکسن استفاده کند.

کلیه مسافران به کانادا لازم است از طریق این اپلیکیشن، اطلاعات سفر، مشخصات فردی، برنامه قرنطینه، و نتیجه تست کرونای خود را قبل از عزیمت ثبت کنند.

تمامی افراد ملزم به انجام تست کرونا قبل از سفر هستند. آنها همچنین باید هنگام ورود و در هشتمین روز قرنطینه 14روزه خود، تست کووید19 را انجام دهند. به علاوه، پس از ورود به کانادا، باید به مدت 3 روز در هتل موردتأیید دولت، اقامت داشته، و منتظر نتیجه تست خود باشند.

در اپلیکیشن ArriveCAN، مسافران باید کد مرجع سفر را وارد کنند. آنها هنگام رزرو هتل موردتأیید دولت، این کد را دریافت می‌کنند.

کانادا قبل از آمادگی برای پذیرش مسافران بین الملل، نیاز به معرفی اقدامات موردنیاز، و همچنین آماده سازی شرایط دارد. بدین ترتیب، صنایع تجاری، مسافرتی، و گردشگری با تغییراتی مواجه خواهند شد.

به گفته کارشناسان، قبل از بازگشایی مرز زمینی کانادا-آمریکا نیز جمعیت هر دو کشور باید تا حد قابل توجهی واکسینه شوند.

چه زمانی کانادا محدودیت سفر را کاهش داده یا لغو می‌کند؟

در حال حاضر، محدودیت‌های سفر برای مسافران همه کشورها از جمله آمریکا تا روز 21 مه 2021 پابرجا خواهد بود. انتظار می‌رود که این محدودیت‌ها مجدداً تمدید شود.

طبق گفته‌های «سازمان امور بین الملل کانادا» (GAC)، دولت این کشور کماکان رویکرد مبتنی بر شواهد، محتاط، و تدریجی را برای کاهش محدودیت‌های سفر اتخاذ می‌کند. در حال حاضر، هیچ برنامه خاصی برای تغییر شرایط سفر به کانادا وجود ندارد، و در صورت بهبود شرایط، اطلاع رسانی عمومی انجام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar