رقابت ۵۱ شرکت کننده مرحله دوم رسمیت یافت
01 آوریل 2011 - 13:46
بازدید 269
8

بالاخره آغاز شد! نمایش حاصل تلاش و هنرمندی ایران‌دوستانی که اگرچه ممکن است حتی برخی از آنها در کشورهایی بسیار دور از وطن اصلی زندگی کنند اما پاسداری از یادگاری‌ها و ارزش‌های کهن و ملی را فراموش نمی‌کنند. بعد از اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله دوم، دریافت عکس سفره‌های هفت سین انجام پذیرفت و […]

ارسال توسط :
پ
پ

بالاخره آغاز شد!

نمایش حاصل تلاش و هنرمندی ایران‌دوستانی که اگرچه ممکن است حتی برخی از آنها در کشورهایی بسیار دور از وطن اصلی زندگی کنند اما پاسداری از یادگاری‌ها و ارزش‌های کهن و ملی را فراموش نمی‌کنند.

بعد از اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله دوم، دریافت عکس سفره‌های هفت سین انجام پذیرفت و نهایتا ۵۱ شرکت کننده دارای شرایطی بودند که می‌توانستند در مرحله دوم به رقابت بپردازند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مسابقه، حاصل تلاش این عزیزان را ببینید و به اثار آنها امتیاز بدهید. در این مرحله امتیاز بر اساس ستاره‌ها مشخص می‌شود و هر چه ستاره بزرگ‌تر باشد امتیاز بیشتری به شرکت کننده تعلق می‌گیرد.

در پایان مدت اعلام شده، سه نفر برتر این گام مشخص خواهند شد که اسامی آنها در پایان مسابقه به اطلاع همه خواهد رسید و ۱۶ نفر که اثار آنها امتیاز کمتری آورده نیز از دور مسابقه حذف می‌شوند و ۳۵ شرکت کننده وارد گام دوم می‌شوند.

از امروز شما می‌توانید با داوری آثار به بهتر شدن و عادلانه‌تر شدن این رقابت کمک کنید، می‌توانید دوستان و اشنایان خود را تشویق کنید تا آنها هم در مسابقه شرکت کنند و به اثار بهتر رای بدهند، می‌توانید گرمای عید و هفت سین را بعد از ۱۳ فروردین هم در میان خود حفظ کنید و البته با این کار می‌توانید یکی از سه برنده منتخب از میان داوران باشید. هر چه در فرایند مسابقه پرتلاش تر ظاهر شوید شانس شما برای دریافت جایزه افزایش خواهد یافت.

فراموش نکنید که در هر گام از ۵ گام مرحله دوم، سه نفر به عنوان داور برگزیده انتخاب می‌شوند. چرا شما یکی از آنها نباشید؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar