رتبه اول استان بریتیش کلمبیا در زمینه تحصیل و آموزش در کانادا
07 جولای 2014 - 20:09
بازدید 443
9

بر اساس جدیدترین گزارشی که Conference Board of Canada یکی از معتبرترین نهادهای پژوهشی کانادا منتشر کرده است، استان بریتیش کلمبیا رتبه اول را در میان استان‌های کانادا از نظر آموزش و تعلیم مهارت‌ها کسب کرده و انتاریو و البرتا در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. این گزارش که جایگاه کانادا در میان سایر کشورهای جهان […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس جدیدترین گزارشی که Conference Board of Canada یکی از معتبرترین نهادهای پژوهشی کانادا منتشر کرده است، استان بریتیش کلمبیا رتبه اول را در میان استان‌های کانادا از نظر آموزش و تعلیم مهارت‌ها کسب کرده و انتاریو و البرتا در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

این گزارش که جایگاه کانادا در میان سایر کشورهای جهان از منظرهای گوناگون اعم از اشتغال، کیفیت زندگی، آموزش، اقتصاد، محیط زیست، بهداشت و…رصد می‌کند امسال برای اولین بار در کنار مشخص کردن جایگاه کل کشور در میان سایر کشورهای پیشرفته، به بررسی وضعیت استان‌ها هم پرداخته و آنها را با آن کشورها مقایسه کرده است.

در زمینه آموزش، نمره بریتیش کلمبیا در کنار دو استان دیگر و کل کانادا B شده است و این استان از نظر رتبه بعد از ژاپن و فنلاند که نمره A دریافت کرده‌اند و بالاتر از کشورهایی چون استرالیا و سوییس قرار دارد.

استان کبک با نمره C در میان کشورهایی چون هلند، آلمان، بلژیک و سوئد قرار گرفته است.

جدول رده‌بندی کشورها و استان‌های کانادا از منظر سطح امکانات و روش‌های آموزشی و تعلیم مهارت‌ها را در این صفحه ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar