دعوت از 81  نیروی کار فنی در جدیدترین انتخاب استانی بریتیش کلمبیا
30 ژانویه 2021 - 14:48
بازدید 378
14

در دور جدید، متقاضیان مهاجرت تحت «پایلوت تکنولوژی» دعوت شدند بریتیش کلمبیا از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا در روز 26 ژانویه 2021، برای نامزدی استانی و اقامت دائم درخواست دهند. «برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP) از طریق زیرشاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC)  و «مهاجرت از طریق تخصص» (SI)، 81 دعوتنامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

در دور جدید، متقاضیان مهاجرت تحت «پایلوت تکنولوژی» دعوت شدند

بریتیش کلمبیا از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا در روز 26 ژانویه 2021، برای نامزدی استانی و اقامت دائم درخواست دهند.

«برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP) از طریق زیرشاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC)  و «مهاجرت از طریق تخصص» (SI)، 81 دعوتنامه صادر کرد.

زیرشاخه «EEBC» برای متقاضیان دارای پروفایل معتبر در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال می باشد، که مسیر اصلی کانادا برای مهاجران ماهری است که قصد اقامت دائم کانادا را دارند.

زیرشاخه «SI» برای نیروی کار متخصص و نیمه حرفه ای است که شغل آنها در استان بریتیش کلمبیا، مورد نیاز مبرم می باشد.

متقاضیان از زیرشاخه های «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل»، تحت طریق «پایلوت تکنولوژی BC PNP» دعوت شدند. این افراد برای دریافت نامزدی باید دارای پیشنهاد شغلی در یکی از مشاغل فنی واجد شرایط باشند. حداقل امتیاز لازم برای متقاضیانی که در این انتخاب دعوتنامه دریافت کردند، در همه شاخه ها، 80 بوده است.

بریتیش کلمبیا هر هفته از طریق دو شاخه و زیرشاخه «برنامه انتخاب استانی»(PNP) انتخاب برگزار می کند.

برای ثبت نام در شاخه های «SI» یا «EEBC»، متقاضیان باید ابتدا از طریق پورتال آنلاین «BC PNP» پروفایلی ایجاد کرده، و در «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق تخصص» (SIRS) خود نام نویسی کنند.

متقاضیان بر اساس عواملی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی، و محل کار، مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می گیرند.

متقاضیانی که تأیید شده اند، می توانند از نامزدی استانی خود برای درخواست اقامت دائم در «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از طریق سیستم اکسپرس انتری استفاده کنند.

به متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا نامزدی دریافت کنند، 600 امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) تعلق می گیرد. این امتیازات اضافی به احتمال زیاد «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) را در انتخاب بعدی، برای آنها تضمین خواهد کرد.

«BC PNP» یکی از «PNP»های کاناداست. از طریق این برنامه ها، استان ها می توانند تازه واردانی را انتخاب کنند که می توانند در بازار کار محلی مستقر شوند.

بریتیش کلمبیا در سال 2017، در پاسخ به رشد شدید در بخش فناوری، و هجوم استعدادهای بین الملل از مراکز فنی آمریکا (مانند «سیلیکون ولی»)، «پایلوت تکنولوژی» را راه اندازی کرد. (این اتفاق تا حدودی به سیاست های سخت گیرانه مهاجرتی و اقتصادی دوران ترامپ نسبت داده شده است.)

بریتیش کلمبیا به نوآوری و تخصص فنی شهرت دارد، و آب و هوای مطبوع و مجاورت آن با بازارهای آمریکا نیز از عوامل اصلی در جذب مشاغل و نیروی کار است.

«BC PNP» از آغاز ماه ژانویه، 5 انتخاب برگزار کرده است (با حداقل امتیازات از 77 تا 106). علاوه بر نیروی کار فنی، بریتیش کلمبیا از نیروی کار و فارغ التحصیلان در مشاغل غیر فنی نیز دعوت به عمل می آورد.

 

منبع خبر: welcomebc.ca, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar