دعوت از ۳۸۱ متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین انتخاب آوریل ۲۰۲۱
29 آوریل 2021 - 22:56
بازدید 411
6

«CRS» موردنیاز در این انتخاب، 36 مورد نسبت به انتخاب مختص «PNP» قبلی کاهش داشت کانادا در روز 28 آوریل، از 381 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای اقامت دائم اقدام کنند. مدعوین ملزم به داشتن نامزدی استانی از یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) بودند. حداقل امتیاز موردنیاز 717 بود، زیرا متقاضیان «PNP» دارای […]

ارسال توسط :
پ
پ

«CRS» موردنیاز در این انتخاب، 36 مورد نسبت به انتخاب مختص «PNP» قبلی کاهش داشت

کانادا در روز 28 آوریل، از 381 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای اقامت دائم اقدام کنند.

مدعوین ملزم به داشتن نامزدی استانی از یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) بودند. حداقل امتیاز موردنیاز 717 بود، زیرا متقاضیان «PNP» دارای 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی خود هستند. این کمترین امتیاز مورنیاز برای انتخاب‌های مختص «PNP» در سال 2021 بوده است. بدین ترتیب، صرف نظر از نامزدی استانی، متقاضیان دارای حداقل امتیاز 117 بودند.

بر اساس «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی»، متقاضیانی که حداقل امتیاز 717 را داشتند، تنها درصورتی در نظر گرفته شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 16 مارس 2021، ساعت 21:20:50 به وقت کانادا ثبت کرده باشند. «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) این تاریخ و ساعت را به عنوان یک الزام اداری، صرف نظر از اینکه واقعاً تساوی وجود داشته باشد، در هر دور منتشر می‌کند.

 

تمرکز کانادا بر متقاضیان داخلی

از آغاز سال 2021، «IRCC» انتخاب‌های اکسپرس انتری را تنها با هدف پذیرش متقاضیان داخل کشور برگزار کرده است. این بخشی از تلاش‌های کانادا برای دستیابی به هدف 401،000 مقیم دائم جدید در سال 2021 می‌باشد. انتظار می‌رود 108،500 نفر از تازه واردان از طریق برنامه‌های تحت مدیریت اکسپرس انتری به کانادا بیایند.

کانادا در سال جاری، 55،390 متقاضی اکسپرس انتری را دعوت کرده است تا برای اقامت دائم اقدام کنند. این آمار به میزان قابل توجهی بیشتر از سال گذشته است، زیرا در انتخاب روز 13 فوریه، «IRCC» از تمامی متقاضیان واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) دعوت به عمل آورد. حدود 90 درصد این متقاضیان در کانادا حضور داشتند.

متقاضیان «PNP» برای دریافت نامزدی استانی معمولاً به سابقه کار، سابقه تحصیل، یا ارتباط با استان موردنظر نیاز دارند. به این ترتیب، اکثر آنها در حال حاضر، در کانادا حضور دارند.

به طور متوسط، «IRCC» انتخاب‌های اکسپرس انتری را هر دو هفته یک بار برگزار می‌کند. یک مورد از این انتخاب‌ها مختص متقاضیان «PNP»، و دیگری مختص متقاضیان «CEC» می‌باشد. انتخاب‌های مختص «PNP» (به دلیل 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی) به امتیاز بالاتری نیاز دارند. انتخاب‌های مختص «CEC» دارای حداقل امتیازات هستند، زیرا متقاضیان آنها با متقاضیان سایر گروه‌ها رقابت نمی‌کنند.

به منظور دستیابی به اهداف مهاجرتی خود در سال 2021، دولت کانادا شش برنامه جدید معرفی کرده است که نیروی کار حیاتی و فارغ التحصیلان بین الملل را موردهدف قرار می‌دهند. از روز 6 مه، کانادا از حداکثر 90،000 مهاجر جدید، به علاوه تعداد نامحدودی از نیروی کار حیاتی و فارغ التحصیلان فرانسه‌زبان استقبال خواهد کرد.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری در واقع سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت «CRS»، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

«IRCC» برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) ارسال می‌کند. پس از ارسال درخواست، افسران مهاجرت پرونده متقاضیان را بررسی خواهند کرد. افراد پذیرفته شده مجاز به ورود به کانادا و دریافت وضعیت شهروندی خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar