دعوت از نیروی کار فنی و کارآفرینان در جدیدترین «انتخاب استانی بریتیش کلمبیا»
02 دسامبر 2020 - 20:31
بازدید 445
6

بریتیش کلمبیا در اولین انتخاب استانی این ماه، از کاندیدهای مهاجرت تحت زیرشاخه های «پایلوت تکنولوژی» و «کارآفرینان» دعوت کرد.   بریتیش کلمبیا از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا در اول دسامبر سال ۲۰۲۰ برای نامزدی استانی و اقامت دائم درخواست دهند. «انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP) دعوتنامه ها را از طریق زیرشاخه های […]

ارسال توسط :
پ
پ

بریتیش کلمبیا در اولین انتخاب استانی این ماه، از کاندیدهای مهاجرت تحت زیرشاخه های «پایلوت تکنولوژی» و «کارآفرینان» دعوت کرد.

 

بریتیش کلمبیا از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا در اول دسامبر سال ۲۰۲۰ برای نامزدی استانی و اقامت دائم درخواست دهند.

«انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP) دعوتنامه ها را از طریق زیرشاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت از طریق تخصص» صادر کرد.

متقاضیان در زیرشاخه های «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل»، از طریق «پایلوت تکنولوژی BC PNP» دعوت شدند. داوطلبان دعوت شده برای دریافت نامزدی باید دارای پیشنهادات شغلی در یکی از مشاغل فنی واجد شرایط باشند.

حداقل امتیاز لازم برای داوطلبان موفق در همه گروه ها ۸۰ بود.

«BC PNP» همچنین ۱۱ دعوتنامه از طریق زیرشاخه «مهاجرت کارآفرینان» خود صادر کرده است. حداقل امتیاز لازم برای این انتخاب ۱۲۱ بود.

بریتیش کلمبیا انتخاب ها را از طریق دو زیرشاخه «برنامه انتخاب استانی» (PNP) به صورت هفتگی انجام می دهد.

برای ثبت نام در دسته های «مهاجرت از طریق تخصص» یا «EEBC»، متقاضیان باید ابتدا از طریق «پورتال آنلاین BC PNP» یک پروفایل ایجاد کرده و در «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق تخصص» (SIRS) ثبت نام کنند.

متقاضیان بر اساس عواملی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی، و محل کار مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می گیرند.

در صورت تأیید متقاضی، وی می تواند از نامزدی استانی خود برای اخذ اقامت دائم استفاده کند و تحت PNP به « اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا»(IRCC) درخواست دهد.

به کاندیدهای اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا نامزدی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی»  (CRS)اکسپرس انتری تعلق می گیرد.

«BC PNP» یکی از PNP های کاناداست. از طریق این برنامه ، استان ها تازه واردانی را که می توانند در «بازار کار محلی» مستقر شوند، دعوت می کنند.

از ژانویه امسال، «BC PNP» ۲۵ «انتخاب فنی» برگزار کرده است. حداقل امتیاز مورد نیاز (که از ۹۰ به ۸۰ کاهش یافته بود) برای چندین ماه ثابت مانده است.

لازم به ذکر است که بریتیش کلمبیا به طور منظم از نیروی کار و فارغ التحصیلان مشاغل غیر فنی نیز دعوت به عمل می آورد.

بخش فناوری بریتیش کلمبیا در سال های اخیر به دلیل هجوم استعدادهای بین الملل که از مراکز فناوری ایالات متحده (مانند «سیلیکون ولی») خارج می شوند، با سرعت چشمگیری رشد کرده است. این امر تا حدی به سیاست های سخت گیرانه مهاجرت و اقتصاد آمریکا نسبت داده شده که منجر به ایجاد دوره ای نامطمئن در بخش فناوری این کشور شده است.

علاوه بر شهرت بریتیش کلمبیا در زمینه نوآوری و استعداد فنی، آب و هوای مطبوع آن و مجاورت با بازارهای ایالات متحده نیز از عوامل جذب شرکت ها و نیروی کار به شمار می آید.

 

منبع خبر: welcomebc.ca, December 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar