دریافت برگه عدم سو پیشینه از دیگر کشورها
11 اکتبر 2013 - 18:23
بازدید 275
5

دوستانی که پرونده مهاجرت دارند باید بدانند که خواه ناخواه در مقطعی از آنها گواهی عدم سو پیشینه می خواهند. شما باید از هر کشوری که بعد از ۱۸ سالگی ۶ ماه یا بیشتر در آن زندگی کرده اید گواهی پلیس و یا همان عدم سو پیشینه ارایه کنید. گاه این گواهی برای زمان کمتر […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوستانی که پرونده مهاجرت دارند باید بدانند که خواه ناخواه در مقطعی از آنها گواهی عدم سو پیشینه می خواهند. شما باید از هر کشوری که بعد از ۱۸ سالگی ۶ ماه یا بیشتر در آن زندگی کرده اید گواهی پلیس و یا همان عدم سو پیشینه ارایه کنید. گاه این گواهی برای زمان کمتر از ۶ ماه هم خواسته می شود.

اگر ایران باشید و امکان رفت و آمد به آن کشور را نداشته باشید گرفتن این گواهی در مورد بیشتر کشورها با دشواری خاصی روبروست و گاه پروسه مهاجرت شما را با دست اندازی ناخواسته روبرو می کند.

بنابراین اگر خارج از کشور بوده اید حتی کمتر از ۶ ماه از هم اکنون به فکر دریافت گزارش پلیس یا همان عدم سو پیشینه و به قول فرنگی ها Police Certificate  باشید. در مورد بیشتر کشورها می توانید  از طریق سفارتخانه آنها در تهران اقدام کنید. اگر هنوز در خارج هستید و پرونده درجریان دارید اطمینان حاصل کنید قبل از ترک آن کشور این گواهی را گرفته اید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar