دریافت اقامت دایم آمریکا از طریق کار
31 آگوست 2014 - 3:43
بازدید 317
11

به اطلاع علاقمندان می رساند که با هماهنگی های انجام شده امکان اعزام نیروی کار به ایالات متحده آمریکا به صورت محدود فراهم شده است. این برنامه کنپارس تنها برای یک ماه از روز دوشنبه اول سپتامبر ۲۰۱۴ تا پایان ماه سپتامبر باز است و تنها صد متقاضی امکان عقد قرارداد دارند و این به […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع علاقمندان می رساند که با هماهنگی های انجام شده امکان اعزام نیروی کار به ایالات متحده آمریکا به صورت محدود فراهم شده است. این برنامه کنپارس تنها برای یک ماه از روز دوشنبه اول سپتامبر ۲۰۱۴ تا پایان ماه سپتامبر باز است و تنها صد متقاضی امکان عقد قرارداد دارند و این به این معناست که هر زمان صد متقاضی قرارداد بستند برنامه بسته می شود هر چند هنوز به پایان ماه سپتامبر نرسیده باشیم.

برنامه مورد اشاره دریافت ویزای اقامت دایم آمریکا (گرین کارت) از طریق دریافت شغل است. افراد پذیرفته شده، اقامت دایم آمریکا را دریافت می کنند و تعهد می کنند دست کم یک سال برای کارفرمای خود در آمریکا کار کنند. مشاغل مورد نظر در این برنامه شامل طیف وسیعی است و افراد بدون تخصص (نیروی کار غیر ماهر)، افراد متخصص و نیز افراد شاغل در مشاغل حرفه ای نیز امکان اقدام دارند. از این رو متقاضیان با هر سطح تحصیلی و دانش زبان ممکن است در این برنامه قابل پذیرش باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar