چه خودروهایی برای خرید در کانادا مناسب است؟
25 ژانویه 2022 - 6:06
بازدید 751
7
بهترین خودروهای موجود در کانادا برای خرید کدامند یا به عبارتی ساده‌تر چه خودروهایی برای خرید در کانادا مناسب هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

اگر مجبور به سفر هستید یا مسیر خانه تا محل کار شما طولانی است، بهترین راهکار برای داشتن سفری امن، خرید خودرو خواهد بود. ما برای خرید خودرو در ایران می‌توانیم برنامه مشخصی داشته باشیم چرا که با انواع خودروهای موجود آشنا بوده و می‌دانیم برای رانندگی در ایران کدام خودرو می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ اما برای خرید خودرو در کشورهای دیگر نیازمند تحقیق و بررسی خواهیم بود. در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم که در حال حاضر بهترین خودروهای موجود در کانادا برای خرید کدامند یا به عبارتی ساده‌تر چه خودروهایی برای خرید در کانادا مناسب هستند.

معرفی بهترین خودروهای کانادا در سال ۲۰۲۱ برای خرید

برای مهاجرانی که تازه وارد کشور کانادا شده‌اند، انتخاب وسیله‌ نقلیه‌ای مانند خودروی شخصی بسیار حائز اهمیت خواهد بود چون شما به اندازه کافی با خودروهای موجود و کارایی آن‌ها در کشوری مانند کانادا آشنا نیستید و بنابراین بهتر است ابتدا اطلاعاتی از بهترین خودروهای موجود در این کشور دریافت کنید.

بهترین خودروی روزانه؛ نسل یازدهم هوندا سیویک (Honda Civic)

هوندا سویک از سال ۱۹۷۲ عرضه شده و احتمالاً اولین خودروی والدین خانواده‌های کانادایی بوده است. هم‌اکنون نسل یازدهم این خودرو عرضه شده و می‌تواند خودرویی مناسب برای استفاده روزانه باشد. اگر در حال حاضر شرایط خرید یک ماشین گران‌قیمت با امکانات فوق‌العاده عالی را ندارید، هوندا سیویک می‌تواند یک خودروی قابل اعتماد و ارزان باشد که بهترین گزینه برای استفاده روزانه خواهد بود.
قیمت خودروی هوندا سیویک در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۴٫۴۶۵ دلار کانادا است. با توجه به قیمت مناسب، این خودرو می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید در ابتدای مهاجرت شما باشد.

بهترین خودرو برای سفر داخل شهری؛ نسل چهارم مزدا ۳ (Mazda3)

نسل چهارم مزدا ۳ یکی از خودروهای پُرفروش در کاناداست که حتی میزان فروش آن از هوندا سیویک نیز بالاتر است. این خودرو به صورت سدان یا هاچ‌بک عرضه شده و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این خودروی کوچک چابک دارای موتوری قوی بوده که آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای سفرهای داخل شهری تبدیل خواهد کرد. این خودروی قدرتمند، کم مصرف است و در نتیجه هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.
قیمت خودروی مزدا ۳ در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۲٫۴۸۱ دلار کانادا است. این خودرو موتوری قوی داشته و مصرف پایینی نیز دارد و می‌تواند برای سفرهای شهری و بین شهری شما بهترین انتخاب باشد.

بهترین خودرو سواری؛ کیا ریو ۵ (Kia Rio 5)

نگهداری آسان و هزینه پایین تعمیرات یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که باید برای خرید خودرو در کانادا باید در نظر داشته باشید. انتخاب خودرویی به این سبک می‌تواند به کاهش هزینه‌های جاری شما کمک کند. کیا ریو ۵ یک خودروی اسپورت و ارزان است که یک هاچ‌بک ۵ در بوده و حتی می‌توانید از آن برای کارپولینگ نیز استفاده کنید. این خودرو، جمع‌وجور است و برای پیدا کردن جای پارک دچار دردسر نخواهید شد. با وجود جمع‌وجور بودن، کیا ریو ۵ جادار بوده و چهار بزرگسال به راحتی در آن جای می‌گیرند. وجود فناوری‌های سازگار با گوشی همراه به شما امکان می‌دهد تا همه چیز را در این خودرو با گوشی خود کنترل کنید.
قیمت خودرو کیا ریو ۵ در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۵٫۴۹۵ دلار کانادا است و به توجه به قیمت پایین می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای ابتدای مهاجرت به کانادا باشد.

بهترین خودرو برای زندگی سبز؛ تویوتا کرولا هیبریدی (Toyota Crolla Hybrid)

اولین تویوتا کرولا در سال ۱۹۶۶ متولد شد و از آن زمان تاکنون به یکی از خودروهای محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است. این خودروی کلاسیک یک مدل هیبریدی دارد که برای زندگی سبز و به دور از آلودگی بهترین انتخاب خواهد بود. این خودرو مصرف سوخت پایینی داشته و آلایندگی خودروهای با سوخت فسیلی را نخواهد داشت؛ بنابراین اگر از آن دست افرادی هستید که حفظ محیط زیست برای شما در اولویت قرار دارد، تویوتا کرولا هیبریدی بهترین انتخابتان خواهد بود. موتور هیبریدی این خودرو در ترافیک شهری بدون توقف شارژ می‌شود و موتور احتراق داخلی آن تنها زمانی کار می‌کند که باتری تمام شده باشد.
قیمت خودرو تویوتا کرولا هیبریدی در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۵٫۱۹۰ دلار کانادا است و یک زندگی سبز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بهترین خودرو برای سفر جاده‌ای؛ تویوتا سینا (Toyota Seinna)

اگر برای سفرهای جاده‌ای در کانادا نیاز به خودرو دارید و خودرویی نیاز دارید که به اندازه کافی جادار بوده و حتی وسایل کمپینگ نیز در آن جای بگیرد، تویوتا سینا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید خودرو در کانادا باشد. شما برای سفرهای جاده‌ای به خودرویی نیاز دارید که مجبور نباشید در هر پمپ بنزینی توقف کنید تا دوباره باک آن را پُر کنید. تویوتا سینا همه آن چیزی است که برای سفر جاده‌ای به آن نیاز خواهید داشت.
قیمت تویوتا سینا در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۹٫۹۹۰ دلار کانادا است و به دلیل اینکه دارای فناوری‌های هوشمند است می‌تواند یکی از بهترین خودروهای موجود برای سفرهای جاده‌ای باشد.

بهترین خودرو برای کسانی که سگ دارند؛ کرایسلر پاسیفیکا لیمیتد (Chrysler Pacifica Limited)

سفر جاده‌ای با دوستان بسیار عالی خواهد بود اما شما گاهی نیاز دارید سگ خود را همراه ببرید و بنابراین باید به دنبال خودرویی باشید که سگ شما به راحتی بتواند سوار و پیاده شود. کرایسلر پاسیفیکا لیمیتد درهای عریضی داشته و ارتفاع کمی دارد و فضای کافی را برای سگ شما خواهد داشت.
قیمت کرایسلر پاسیفیکا لیمیتد در سال ۲۰۲۱ حدود ۴۸٫۳۴۶ دلار کانادا است. این خودرو جاروبرقی داخلی دارد و بنابراین هر بار که با سگ خود سفر می‌کنید پس از آن به راحتی می‌توانید خودرو را تمیز کنید.

بهترین خودرو برای والدین؛ تویوتا کمری هیبرید SE (Toyota Camry Hybrid SE)

تویوتا کمری برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ به بازار عرضه و از همان زمان نیز به یکی از خودروهای مورد علاقه خانواده‌ها و والدین تبدیل شد. تویوتا کمری ۵ نفره تمام ویژگی‌های لازم برای راحتی یک خانواده کامل را داشته و امکانات ایمنی زیادی برای کودکان خواهد داشت. بهره‌گیری از سوخت هیبریدی باعث شده تا این مدل تویوتا کمری محبوب بسیاری از خانواده‌های کانادایی باشد.
قیمت تویوتا کمری هیبرید SE در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۴٫۲۹۰ دلار کانادا است و به دلیل جادار بودن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانواده‌ها خواهد بود.

بهترین خودرو آفرود؛ جیپ رانگلر ۴XE (Jeep Wrangler 4xe)

اگر همیشه به خودروهای آفرود علاقه داشتید و حالا پس از مهاجرت به کانادا به دنبال خودرویی هستید که بتواند هم در مسیرهای شهری و هم بین شهری و جاده‌ای خوب عمل کند، باید جیپ رانگلر را بخرید. این خودرو از سال ۱۹۸۶ عرضه شده نسخه هیبریدی آن برای مسیرهای شهری بهترین انتخاب خواهد بود.
قیمت جیپ رانگلر ۴XE در سال ۲۰۲۱ حدود ۵۴٫۹۹۵ دلار کانادا است و به دلیل بهره‌گیری از سوخت هیبریدی برای مسیرهای شهری و بین‌شهری مناسب خواهد بود.

بهترین خودرو برای رانندگی در زمستان؛ تویوتا هیبریدی RAV4 (Toyota RAV4 Hybrid)

یکی از مواردی که در زمان خرید خودرو در کانادا باید به آن دقت کنید این است که شما قرار است در کانادا زندگی کنید که همواره زمستان‌هایی سخت و طولانی دارد؛ بنابراین باید خودرویی انتخاب کنید که برای این شرایط آب و هوایی مناسب است. بهترین خودرو برای رانندگی در زمستان کانادا دارای سیستم چهارچرخ محرک بوده و فاصله خوبی با زمین دارد و از طرفی از ویژگی‌های ایمنی بسیار خوبی نیز برخوردار خواهد بود. یکی دیگر از موارد مهم در مورد خودرویی که در کانادا خریداری می‌کنید داشتن ترمز اضطراری و گرمکن صندلی است.

قیمت تویوتا هیبریدی RAV4 در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۲٫۹۵۰ دلار کانادا است و می‌تواند برای سفر در روزهای سرد و برفی زمستان کانادا یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های شما باشد.

در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که چه خودروهایی برای خرید در کانادا مناسب هستند و به همین دلیل نیز به معرفی ۹ تا از بهترین خودروهایی پرداختیم که می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود آن‌ها را خریداری کنید. در مورد هر خودرو ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن بررسی شد در نهایت نیز قیمت خودرو مشخص شد. با توجه به اینکه شما با اهداف مختلفی برای خرید خودرو در کانادا اقدام می‌کنید بنابراین لازم است ابتدا نیازهای خانواده خود را به خوبی بررسی کرده و سپس با توجه به بودجه‌ای که دارید برای خرید خودرو در کانادا اقدام کنید. شما از بین خودروهایی که معرفی کردیم کدامیک را برای ابتدای مسیر مهاجرت به کانادا برای خرید انتخاب می‌کنید؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar