خدمات ویزای موقت (کار، دانشجویی و توریستی) کنپارس
29 سپتامبر 2012 - 12:16
بازدید 353
6

 پیش از این کنپارس به ندرت در مورد ویزای موقت (شامل ویزای ویزیتور یا همان توریستی و یا ویزای دانشجویی و …..) از متقاضیان نمایندگی قبول می کرد و در این زمینه پرونده می پذیرفت البته به جز در مورد موکلین خود که گاه برای انجام مصاحبه نیاز به حضور در کانادا داشتند و لازم […]

ارسال توسط :
پ
پ

 پیش از این کنپارس به ندرت در مورد ویزای موقت (شامل ویزای ویزیتور یا همان توریستی و یا ویزای دانشجویی و …..) از متقاضیان نمایندگی قبول می کرد و در این زمینه پرونده می پذیرفت البته به جز در مورد موکلین خود که گاه برای انجام مصاحبه نیاز به حضور در کانادا داشتند و لازم بود برای آنها ویزا گرفته شود. در هفته های اخیر به دنبال بسته شدن سفارت کانادا در تهران و ایجاد محدودیتهایی که پیش از این وجود نداشت و نیز انتقال محل رسیدگی به این درخواستها به آنکارا مراجعات زیادی برای دریافت خدمات ویزای موقت داشتیم. بر اساس تصمیم مدیران کنپارس به منظور کمک به هموطنان عزیز از این پس عزیزانی که مایل به دریافت ویزای موقت از سفارت کانادا هستند می توانند از خدمات این شرکت با هزینه مناسبی برخوردار شوند. 

این خدمات شامل راهنمایی و مشاوره در مورد تنظیم دعوتنامه، تهیه مدارک مورد نیاز، تکمیل فرمهای لازم، کنترل مدارک، واریز وجه به حساب دولت کانادا، خرید بیمه های لازم و در صورت موافقت با ویزا هماهنگی برای دریافت آن سفارت در آنکارا خواهد بود. 

در ضمن برای آن دسته عزیزانی که فرزندانشان در کانادا هستند و مایل به دریافت سوپر ویزا هستند نیز تسهیلاتی ایجاد شده است که در مورد آن اینجا سخن گفته ایم.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به دفتر ما در تهران مراجعه کنید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar