حضور کنپارس در اولین کنفرانس همبستگی بازرگان ایرانی مونترال
14 مارس 2017 - 0:00
بازدید 256
6

اولین کنفرانس همبستگی بازرگانان ایرانی مقیم مونترال با حضور اعضای گروه همبستگی بازرگانان ایرانی و جمعی از شرکت کنندگان ایرانی تبار روز شنبه 11 مارس 2017 در هتل روبی فوز مونترال برگزار شد. در این کنفرانس سه پنل سخنرانی مالی و تجاری، مهاجرتی و اجتماعی، مسکن و رفاه شهری ارائه شد و در حاشیه سخنرانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

اولین کنفرانس همبستگی بازرگانان ایرانی مقیم مونترال با حضور اعضای گروه همبستگی بازرگانان ایرانی و جمعی از شرکت کنندگان ایرانی تبار روز شنبه 11 مارس 2017 در هتل روبی فوز مونترال برگزار شد.

در این کنفرانس سه پنل سخنرانی مالی و تجاری، مهاجرتی و اجتماعی، مسکن و رفاه شهری ارائه شد و در حاشیه سخنرانی ها نیز با برگزاری غرفه های نمایشگاهی، بازرگانان به توضیح حرفه و خدمات خود پرداختند.

علی پاک نژاد، مشاور امور بیمه و مالی است و از سال 2007 عضو گروه همبستگی بازرگانان ایرانی می باشد، در شروع سخنرانی خود به مسئله مهم ارتباطات در تجارت اشاره کرد و گفت: شبکه همبستگی بازرگانان ایرانی مقیم مونترال (IBNG) با هدف گسترش همکاری اعضا، بازاریابی و افزایش آگاهی اعضا از قوانین و فضای اقتصادی جهان، کانادا و مونترال و همچنین گسترش اثرات مفید گروه بر جامعه مهاجر ایرانی مونترال تشکیل شده است و امروز در اولین سمینار همبستگی بازرگانان ایرانی فرصت مناسبی فراهم آمده تا با همفکری یکدیگر شبکه گسترده از فعالیت های بازرگانی را شکل بدهیم.

علی مختاری، مدیر شرکت کنپارس، سخنرانی خود را با سه محور نقد و بررسی لایحه جدید شهروندی، آخرین تغییرات در جدول امتیازات برنامه نیروی متخصص کبک، دستور جدید ترامپ مبنی منع سفر اتباع شش کشور جهان ارائه کرد.

مدیر شرکت کنپارس، در خصوص آخرین اخبار روند بررسی لایحه جدید شهروندی در جلسه 8 مارس سنا گفت: سناتور راتنا امیدوار که مسئول ارائه این لایحه به مجلس سنا هستند، تمام تلاش خود را برای دفاع از این لایحه انجام داده اند و آنچه که سناتورها بیشتر روی آن اختلاف نظر دارند، لغو شهروندی افرادی است که علیه منافع ملی اقدام کرده اند و یا مرتکب اعمالی نظیر تروریسم و جاسوسی و خیانت علیه کشور شده اند.

مختاری افزود: سناتورها در جلسات اخیر سنا به بحث و گفتگو در خصوص مفاهیم تروریسم، اینکه چرا و چگونه شهروندی فردی باید لغو شد و شرط سنی آزمون زبان برای دریافت شهروندی پرداختند و در صورتی که قرائت سوم این لایحه، بار دیگر در هفته های آتی در دستور کار مجلس سنا قرار گیرد، انتظار می رود که تا پایان ماه مارس به تصویب نهایی برسد.

موضوع دیگری که مدیر شرکت کنپارس به توضیح آن پرداخت، آخرین تغییرات در جدول امتیازات برنامه نیروی متخصص کبک بود که باعث نگرانی بسیاری از متقاضیان نیروی متخصص کبک شده است چرا که شرایط پذیرش برای آنان سخت تر شده است و مشکل این نوع امتیاز بندی جدید این است که این قانون عطف به ماسبق خواهد شد و همه پرونده های ثبت شده ۲۰۱۵ به بعد مشمول این تغییرات می شوند.

از دیگر مواردی که مدیر شرکت کنپارس در سخنرانی خود به آن اشاره کرد، دستور جدید رییس جمهور آمریکا مبنی بر منع سفر اتباع 6 کشور ایران، لیبی، سوریه، سومالیا، سودان و یمن بود که در دستور جدید عراق از لیست خارج شده است. همان طور که پیش از این نیز سه ایالات آمریکا از دستور ترامپ شکایت کرده بودند و یک قاضی فدرال حکم توقف این دستور را داده بود، این بار نیز پیش بینی می شود که دادگاه با همان استدلالی که دستور اول رو لغو کرد این دستور را نیز لغو کند. 

گفتنی است که گروه همبستگی بازرگانی ایرانی مقیم مونترال (IBNG )، متشکل از گروهی از مشاغل و شرکت های ایرانی است که به منظور توسعه شبکه تجاری خود و ارائه سرویس های حرفه ای و قابل اعتماد به جامعه ایرانی مونترال بزرگ به وجود آمده است.

شناخت و ارتباطات بلند مدت اعضاء IBNG  با یکدیگر، به ما کمک کرده تا ضمن تحکیم روابط دوستانه و کاری، فضای  رقابتی و قبل اعتمادی برای مشتریان مشاغل  دیگر بوجود آوریم، طوریکه خدمات رائه شده به  مشتریان  معرفی شده توسط اعضاء IBNG ، با حساسیت و کیفیت بهتری انجام گیرد. 

گروه همبستگی بازرگانی ایرانیان فعالیت خود را از سال 2007 آغاز نمود و هم اکنون بیش از 30 عضو  این گروه، روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 7:50 الی 9 صبح در رستوران Eggsfrutti  واقع در 6710  خیابان  saint Jacques دور هم جمع می شوند  و از نظرات و تجربیات یکدیگر در جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت خود استفاده می نمایند.

در هر جلسه معمولاٌ میهمان دعوت شده که عموماٌ از افرادی است که تجربه موفقی در شغل و کسب و کار خود داشته اند، ضمن سهیم شدن دانش و تجربه خود،  با اعضاء گروه نیز آشنا می شوند.

عضویت در این مجموعه محدودیت های خاص خود را دارد، بطوری که از هر شغل فقط یک نفر می تواند عضو این گروه باشد. صاحبان مشاغل که علاقه مند به عضویت در IBNG  هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت IBNG به نشانی  www.ibng.ca فرم درخواست عضویت را تکمیل کنند و در صورت خالی بودن شغل و بیزنس مورد نظر، به عضویت گروه در آیند.

شرکت افراد غیر عضو در جلسات امکان پذیر است و از هم وطنان عزیز دعوت می شود تا با حضور در جلسه، از نزدیک با صاحبان مشاغل آشنا شوند. همچنین حضور افراد میهمان در این جلسات،  خصوصاٌ کسانیکه به دنبال ایجاد کسب و کار شخصی در کانادا هستند، این امکان را برای آنها بوجود می آورد تا ایده های جدیدی از جلسات گرفته و از تجربیات افراد با سابقه در فضای کسب و کار مونترال استفاده کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar