جدیدترین انتخاب اکسپرس انتری ساسکاچوان
31 می 2020 - 10:16
بازدید 449
9

استان ساسکاچوان نتایج اولین انتخاب برنامه مهاجرتی استانی(PNP)  بعد از 26 مارس را اعلام کرد. این برنامه از متقاضیان با سابقه کار در 44 شغل مورد تقاضای استان(Occupation-In-Demand)  دعوت به عمل می آورد. در جدیدترین انتخاب در تاریخ 28 می، استان ساسکاچوان تحت برنامه مهاجرت استانی   (SINP)برای متقاضیان واجد شرایط اقامت دائم، در مجموع 252 […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان ساسکاچوان نتایج اولین انتخاب برنامه مهاجرتی استانی(PNP)  بعد از 26 مارس را اعلام کرد. این برنامه از متقاضیان با سابقه کار در 44 شغل مورد تقاضای استان(Occupation-In-Demand)  دعوت به عمل می آورد.

در جدیدترین انتخاب در تاریخ 28 می، استان ساسکاچوان تحت برنامه مهاجرت استانی   (SINP)برای متقاضیان واجد شرایط اقامت دائم، در مجموع 252 دعوتنامه صادر کرد.

متقاضیان از طبقه نیروی متخصص خارجی و از زیر گروه های اکسپرس انتری و مشاغل مورد تقاضا انتخاب شدند.

حداقل امتیاز برای هر دو زیر گروه 78 بود.

125 دعوتنامه برای متقاضیان در زیر گروه اکسپرس انتری و 127 دعوتنامه برای اشخاص متقاضی در زیر گروه مشاغل مورد تقاضا صادر شد.

این اولین انتخاب اکسپرس انتری به همراه مشاغل مورد تقاضا در برنامه استانی ساسکاچوان از زمان بسته شدن مرزها به دلیل همه گیری است.

در انتخاب 26 مارس تنها برای متقاضیان در زیر گروه مشاغل مورد تقاضا، دعوتنامه صادر شد. تعداد دعوتنامه ها 205 و حداقل امتیاز 75 بود.

برای دریافت دعوتنامه، متقاضیان در هر دو زیر گروه باید پروفایل اعلام علاقه مندی خود (EOI) را در برنامه مهاجرت استان ساسکاچوان ثبت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar