تکمیل اولین رشته از فهرست مشاغل فدرال 2014
14 اکتبر 2014 - 5:37
بازدید 299
8

اولین رشته از فهرست مشاغل سال 2014 در برنامه نیروی متخصص فدرال به سقف 1000 پرونده رسیده و تکمیل شد. در این رشته دیگر پرونده‌ای پذیرش نمی‌شود. رشته «برنامه‌‌نویسان کامپیوتر و متخصصین نرم‌افزارهای رسانه‌ای دوسویه» Computer programmers and interactive media developers با کد رشته 2174 اولین رشته است که در آخرین ساعات هفته کاری منتهی […]

ارسال توسط :
پ
پ

اولین رشته از فهرست مشاغل سال 2014 در برنامه نیروی متخصص فدرال به سقف 1000 پرونده رسیده و تکمیل شد. در این رشته دیگر پرونده‌ای پذیرش نمی‌شود.

رشته «برنامه‌‌نویسان کامپیوتر و متخصصین نرم‌افزارهای رسانه‌ای دوسویه» Computer programmers and interactive media developers با کد رشته 2174 اولین رشته است که در آخرین ساعات هفته کاری منتهی به دهم اکتبر 2014 تکمیل اعلام شد. البته با توجه به اختلاف زمانی بین دریافت پرونده‌ها و به‌روزرسانی آمار، احتمالا این رشته چند روز قبل تکمیل شده و پرونده‌های متقاضیان این رشته که در این فاصله ارسال شده باشند بازگردانده خواهند شد.

آخرین آمار پرونده‌های رسیده را اینجا بینید.

رشته بعدی که احتمالا در چند هفته آینده تکمیل خواهد شد «تحلیل‌گران مالی و سرمایه‌گذاری» است که هم‌اکنون 741 پرونده دریافتی دارد.

یادآوری می‌شود که فرصت برای تقاضا در این برنامه که آخرین سال پذیرش نیروی متخصص فدرال به روش فعلی است به شدت محدود می‌باشد و به‌همین دلیل کنپارس پروموشن ویژه‌ای را در این ارتباط معرفی کرده که جزییات آن در اینجا اعلام شده است.

درباره دلایل محدود بودن زمان تقاضا این مطلب را ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar