تماس‌های تلفنی برای ارزیابی خدمات کنپارس
23 سپتامبر 2011 - 21:15
بازدید 501
10

به اطلاع همه موکلین و افرادی که از خدمات و سرویس‌های کنپارس بهره‌مند شده‌اند یا با حضور در دفاتر شرکت یا همکاران آن در سراسر ایران مشاوره دریافت کرده‌اند می‌رساند که از اولین هفته مهرماه ۱۳۹۰، نمایندگانی از شرکت توسعه راهبرد های نرم افزاری مانا (ترنم)، یک شرکت همکار کنپارس اما مستقل، احتمال دارد با […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع همه موکلین و افرادی که از خدمات و سرویس‌های کنپارس بهره‌مند شده‌اند یا با حضور در دفاتر شرکت یا همکاران آن در سراسر ایران مشاوره دریافت کرده‌اند می‌رساند که از اولین هفته مهرماه ۱۳۹۰، نمایندگانی از شرکت توسعه راهبرد های نرم افزاری مانا (ترنم)، یک شرکت همکار کنپارس اما مستقل، احتمال دارد با آنها تماس گرفته و در باره موضوعات مختلف که در راس آنها کیفیت خدمات ارائه شده در کنپارس است از آنها نظرسنجی کند. البته چون انتخاب افراد به صورت تصادفی است احتمال اینکه تماسی هم صورت نگیرد وجود دارد اما این مورد را در اینجا اعلام می‌کنیم تا در صورت تماس این افراد، دوستانی که با آنها تماس گرفته شده نگران یا متعجب نشوند.

در واقع، این تماس‌ها بخشی از برنامه کنترل کیفیت خدمات کنپارس است که از سوی مدیریت مجموعه تدارک دیده شده و انجام آن هم به مجموعه‌های مستقل سپرده شده تا در صحت اطلاعات خدشه‌ای وارد نشود.

تماس‌گیرندگان ضمن معرفی خود از افراد درباره نوع سرویسی که دریافت کرده‌اند و کیفیت و شرایط سرویس دهنده پرس و جو خواهند کرد و غیر از این هیچ نوع اطلاعات شخصی نخواهند پرسید پس اگر کسی در ضمن تماس از شما سوالاتی پرسید که خارج از این روال بود یا تقاضای اطلاعات شخصی کرد ضمن قطع تماس، مورد را به دفتر تهران اطلاع دهید.

پیشاپیش از همکاری شما در همراهی در این مسیر و کمک به ارزیابی و بهبود کیفیت خدمات که برای رضایت بیشتر شما تدارک دیده شده سپاس‌گذاریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar