تغییرات در سیستم اعلام علاقه مندی در برنامه کارآفرینی ساسکاچوان
24 دسامبر 2019 - 14:35
بازدید 437
9

از 18 دسامبر 2018، در روند انتخاب برنامه علاقه مندی کارآفرینی ساسکاچوان تغییراتی صورت گرفته است. به منظور مدیریت لیست موجود تقاضا ها و دستیابی به روند برنامه سه ماهه، برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان، متقاضیان سیستم EOI را بر مبنای امتیاز کسب شده و عوامل دیگر مانند موفقیت در اسکان و راه اندازی بیزینس انتخاب […]

ارسال توسط :
پ
پ

از 18 دسامبر 2018، در روند انتخاب برنامه علاقه مندی کارآفرینی ساسکاچوان تغییراتی صورت گرفته است. به منظور مدیریت لیست موجود تقاضا ها و دستیابی به روند برنامه سه ماهه، برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان، متقاضیان سیستم EOI را بر مبنای امتیاز کسب شده و عوامل دیگر مانند موفقیت در اسکان و راه اندازی بیزینس انتخاب می کند.

متقاضیانی که در سیستم EOI پروفایل خود را با موفقیت تکمیل و ثبت کرده اند بر مبنای چند عامل، به طور خودکار امتیاز دریافت می کنند.

در صورتی که برخی متقاضیان امتیازهای یکسانی داشته باشند، احتمالا از عوامل بیشتری استفاده می شود تا برنامه انتخابی استان ساسکاچوان بتواند تعداد متقاضیان مورد نظر خود را برای برگزاری آن دوره انتخابی، گزینش کند.

اولین عامل برای انتخاب، توانایی و مهارت افراد در زبان انگلیسی یا فرانسه است. (اولویت با کسانی است که بالاترین توانایی را در زبان دارند.)

دومین عامل کسانی را در اولویت قرار می دهد که برای یک بخش کلیدی اقتصاد، بیزنس پلن ارائه دهند.

و سومین عامل انتخاب در بین متقاضیان دارای امتیار یکسان، انجام سفر اکتشافی است.

این عوامل همگی در موفقیت اقتصادی آینده شما در ساسکاچوان نقش دارند. هدف از سیستم EOI اطمینان از نتایج اقتصادی قوی و حفظ طولانی مدت کسانی است که برای درخواست اقامت دائم به ساسکاچوان دعوت شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar