تسهیلات قراردادی ویژه (پروموشن) کنپارس برای برنامه نیروی متخصص کبک
28 می 2015 - 5:14
بازدید 340
6

از آنجا که  برنامه نیروی متخصص کبک با ظرفیت محدود در آستانه بازگشایی است کنپارس به منظور ایجاد امکان دسترسی افراد به خدمات کنپارس و نیز تشویق به اقدام سریعتر تسهیلات ویژه قراردادی زیر را برای متقاضیانی که تا تاریخ سی و یکم آگوست ۲۰۱۵ با این شرکت قرارداد می بندند با شرایط زیر در […]

ارسال توسط :
پ
پ

از آنجا که  برنامه نیروی متخصص کبک با ظرفیت محدود در آستانه بازگشایی است کنپارس به منظور ایجاد امکان دسترسی افراد به خدمات کنپارس و نیز تشویق به اقدام سریعتر تسهیلات ویژه قراردادی زیر را برای متقاضیانی که تا تاریخ سی و یکم آگوست ۲۰۱۵ با این شرکت قرارداد می بندند با شرایط زیر در نظر گرفته است.

 

۱- تنها قراردادهای برنامه نیروی متخصص کبک که از بیستم ماه می ۲۰۱۵ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۵ منعقد می شوند مشمول این تسهیلات است. قراردادهایی که در فاصله زمانی یک ماه قبل از این دوره زمانی بسته شده اند به شرط عدم استفاده از پروموشن دیگر امکان استفاده از این پروموشن را دارند.

۲- نرخ ارز برای این دسته از قراردادها تا پایان قرارداد و برای همه اقساط به ماخذ ده درصد تخفیف محاسبه می شود. ملاک قیمت بازار نیز قیمت فروش ارز اعلامی از سوی سایت bazar360.com در روز پرداخت است. به عنوان مثال امروز نوزدهم ماه می ۲۰۱۵ که نرخ دلار آمریکا ۳۳۱۲ تومان اعلام شده است متقاضی عقد قرارداد دلار پرداختی به کنپارس را با نرخ ۲۹۸۱ تومان می پردازد. به تعبیر دیگر عملا متقاضی ده درصد در قیمت قرارداد تخفیف گرفته است. 

۳- این دسته از متقاضیان می توانند امتیازات کسب شده خود در سایت پارس کانادا را به ماخذ دو برابر حالت عادی برای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد حداکثر تا سقف ۳۰۰ دلار استفاده کند. برای اطلاع از چگونگی جمع آوری امتیاز اینجا، اینجا و اینجا را بخوانید. تلاش برای کسب امتیاز و تبدیل آن به دلار تا زمان دریافت ویزا ممکن است و محدودیت ندارد.

۴- این دسته از متقاضیان پس از عقد قرارداد از امکان ثبت نام در سیستم Express Entry فدرال از طرف کنپارس به صورت رایگان برخوردار می شوند. بدیهی است در صورت انتخاب متقاضی در سیستم فدرال به تشخیص کنپارس تنها یکی از دو پرونده قابل پیگیری است.

۵- کسانی که تا پایان ماه جون ۲۰۱۵ اقدام به عقد قرارداد کنند علاوه بر تسهیلات بند بالا از یکبار اقدام برای ارزیابی مدارک دانشگاهی WES نیز برخوردار می شوند.

۶- این امتیازات به هیچ وجه در مورد هزینه های قانونی قابل پرداخت به نهادهای دولتی کانادایی در هر سطح قابل اعمال نیست و تنها شامل دستمزد کنپارس خواهد بود.  

 

از هم اکنون فرم ارزیابی رایگان ما را در سایت کنپارس تکمیل کنید 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar