بهترین ماشین‌های دست دوم برای مهاجران
08 نوامبر 2012 - 21:49
بازدید 159
8

شما اگر راننده کاربلد هم باشید، به عنوان یک تازه‌وارد ممکن است لازم باشد تا مدتی خود را یک راننده تازه‌کار فرض کنید خصوصا در جاهایی مثل استان انتاریو که نرخ بیمه ماشین برای رانندگان تازه‌کار بسیار بالاست و اکثر تازه‌واردان هم فاقد پیشینه مورد قبول شرکت‌های بیمه‌کننده هستند. معمولا در چنین شرایطی تهیه یک […]

ارسال توسط :
پ
پ

شما اگر راننده کاربلد هم باشید، به عنوان یک تازه‌وارد ممکن است لازم باشد تا مدتی خود را یک راننده تازه‌کار فرض کنید خصوصا در جاهایی مثل استان انتاریو که نرخ بیمه ماشین برای رانندگان تازه‌کار بسیار بالاست و اکثر تازه‌واردان هم فاقد پیشینه مورد قبول شرکت‌های بیمه‌کننده هستند. معمولا در چنین شرایطی تهیه یک ماشین دست دوم اقتصادی‌تر است به شرطی که ماشین دردسرسازی نباشد. این مقاله به شما ۵ مدل ماشین دست دوم خوش‌نام را معرفی می‌کند.

معمولا اولین ماشین یک راننده تازه‌کار چیز چندان قشنگی نیست. حتی می‌توان در این مورد به بدنه‌ای فکر کرد که همه‌ جای آن زنگ زده، تایرهایش با هم یک‌شکل نیست و موتوری که آن‌قدر بد کار می‌کند و دود می‌کند که احتمالا اداره محیط زیست کانادا سروقت ماشین می‌آید.   

حالا چطور می‌شود که بعضی از این وب‌سایت‌ها که مثلا کارشان معرفی بهترین ماشین‌ها به عنوان اولین ماشین برای پسر نوجوان و تازه‌راننده شماست، از ماشین‌هایی مثل نیسان پیک‌آپ Frontier CrewCab، آئودی ۶۰ هزار دلاری و یا وولووی S۸۰ اسم می‌برند؟

واقعا؟ یعنی شما حاضرید به پسرتان که تازه راننده شده اجازه بدهید که در ترافیک سنگین تورنتو با یک وولووی نو و مدل بالا رانندگی کند؟

به احتمال زیاد اولین ماشین یک راننده تازه‌کار یک ماشین متوسط با در نظر گرفتن برخی ویژگی‌های خاص است که البته اولین آن ویژگی‌ها را هم موضوع قیمت و اقتصادی بودن، چه از نظر هزینه تهیه و چه از نظر هزینه‌های جاری، تشکیل می‌دهد.

در ادامه پنج تا از ماشین‌های دست دومی را که برای رانندگان تازه‌کار جزو بهترین‌ها هستند به شما معرفی می‌کنیم:

بیوک سنچری مدل‌های ۲۰۰۰تا ۲۰۰۵

این ماشین را خیلی‌ از کانادایی‌ها خوب می‌شناسند. و شاید بتوان آن را یک ماشین کانادایی دانست چون برای سال‌های متمادی این مدل در کارخانه GM در شهر اشاوای استان انتاریو تولید می‌شد.

مهندسان کمپانی GM موتور ۳.۱ لیتری را به عنوان موتور اصلی این ماشین تعیین کردند. این ماشین از نظر هماهنگی بین موتور و انتقال قدرت در شرایط خوبی قرار دارد. این ماشین با سیستم ترنزمیشن اتوماتیک استاندارد چهارسرعته و با ۱۷۵ اسب بخار قدرت، از توانایی و سرعت قابل توجهی برخوردار است.

در این مدل از بیوک هم مثل خیلی از بیوک‌های قدیمی راحتی اهمیت زیادی داشت و راننده در صندلی جلویی نیمکت مانند خود کاملا احساس راحتی می‌کرد. البته بعدا مدل‌های دیگری هم برای صندلی‌های جلو طراحی شد.  

تقریبا همه قطعات این ماشین به سادگی در دسترس هستند. البته یکی از مشکلات معمول در این ماشین کوتاه بودن عمر دینام آن است که معمولا به دنبال آن هم باید تعویض باطری انجام شود. یکی از گلایه‌های دارندگان این خودرو هم این است که دیسک ترمزهای آن احتیاج به مراقبت و توجه زیادی دارند. از ضعف‌های دیگر آن هم مشکلات الکتریکی و نشت ترنزمیشن در آن است.

اگر صندلی‌های نیمکتی، صندوق عقب بزرگ، طراحی ایمن و دیگر مزایای این اتومبیل نتواند آن را به یک ماشین خوب دست دوم برای یک راننده تازه‌کار تبدیل کند، ما که دیگر نمی‌دانیم چه چیزی می‌تواند.

ادامه دارد…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar