بهترین لاستیک زمستانی کدام است؟
26 فوریه 2013 - 5:05
بازدید 205
11

زندگی در کشورهای سردسیری چون کانادا نیازمند آشنایی با موضوعات جدیدی است که ممکن است چندان مسئله ایرانیان در گذشته نبوده باشد. یکی از آنها استفاده از لاستیک‌های زمستانی برای فصل طولانی سرد کاناداست. در نوشته زیر که متن کامل آن در پرنیان کانادا منتشر شده با نکات مهمی در ارتباط با نحوه انتخاب لاستیک‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

زندگی در کشورهای سردسیری چون کانادا نیازمند آشنایی با موضوعات جدیدی است که ممکن است چندان مسئله ایرانیان در گذشته نبوده باشد. یکی از آنها استفاده از لاستیک‌های زمستانی برای فصل طولانی سرد کاناداست. در نوشته زیر که متن کامل آن در پرنیان کانادا منتشر شده با نکات مهمی در ارتباط با نحوه انتخاب لاستیک‌های زمستانی و استانداردهای موجود در مورد آنها اشنا می‌شوید.

اطلاعاتی از گزارش سازمان مراقبت از اتومبیل (APA)

درباره لاستیک‌های زمستانی در کانادا

لاستیک‌ها بیش از کمربند ایمنی و کیسه‌های هوا (ایربگ) در حفظ امنیت اتومبیل شما اهمیت دارند و با آغاز فصل سرما وقت آن رسیده که در مورد آنها فکر کنیم. لاستیک‌های زمستانی فقط برای هوای برفی ساخته نشده‌اند. جنس نرم مواد اولیه به همراه عاج‌های زبرتر به آنها در برقراری اصطکاک کارآمدتر بر سطوح خشک، سرد و یخ‌زده خیابان‌ها کمک کرده و در این شرایط آب و هوایی از لاستیک‌های «چهار فصل» بهتر عمل می‌کنند.

یافتن لاستیکی مناسب با وجود تنوع زیاد محصولات و با قیمت‌های بسیار متفاوت در بازار دشوار بوده و به همین دلیل است که سازمان مراقبت از وسایل نقلیه (Automobile Protection Association) معروف به APA به‌عنوان حامی مصرف‌کنندگان در بازار کانادا گزارشی را گردآوری نموده که در آن لاستیک‌های زمستانی درجه‌بندی و اطلاعات آنها به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.

برای مطالعه متن کامل این نوشتار به این صفحه از وبسایت نشریه پرنیان بروید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar