برگزاری موفقیت‌آمیز سومین جشنواره تیرگان کانادا
24 جولای 2013 - 17:46
بازدید 266
7

مخاطبان پرنیان و مجموعه سایت‌های گروه رسانه‌ای پرنیان به احتمال زیاد از طریق گزارش‌ها و مصاحبه‌های ارائه شده در سال‌های گذشته، با جشنواره تیرگان آشنایی دارند. این جشنواره که از آن به عنوان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی ایرانیان خارج از کشور یاد می‌شود هر دو سال یک بار در مرکز شهر (داون‌تاون) تورنتو و در ساحل […]

ارسال توسط :
پ
پ

مخاطبان پرنیان و مجموعه سایت‌های گروه رسانه‌ای پرنیان به احتمال زیاد از طریق گزارش‌ها و مصاحبه‌های ارائه شده در سال‌های گذشته، با جشنواره تیرگان آشنایی دارند. این جشنواره که از آن به عنوان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی ایرانیان خارج از کشور یاد می‌شود هر دو سال یک بار در مرکز شهر (داون‌تاون) تورنتو و در ساحل زیبای دریاچه تورنتو، در مرکز فرهنگی هاربرفرانت Harbourfront Centre که یکی از معتبرترین فراکز فرهنگی کانادا در نوع خود است برگزار می‌شود.

برآورد می‌شود امسال چیزی بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار نفر از این برنامه بازدید کرده باشند که نزدیک به ۲۰ درصد آنها غیرایرانیان بوده‌اند. گروه رسانه‌ای پرنیان به عنوان یکی از حمایت‌گران و همراهان رسانه‌ای این جشن مهم حضور پررنگی در آن داشت و ویژه‌نامه ۲۴ صفحه‌ای پرنیان به همین مناسبت در تیراژ گسترده‌ای چاپ و در فضای جشنواره از طریق میزهای اطلاعات توزیع شد.

دوستان همکار در گروه رسانه‌ای پرنیان نیز مطالب و گزارش‌هایی را آماده کرده‌اند که در روزهای بعد به اطلاع شما خواهیم رساند اما در اینجا گزارش معرفی برنامه‌های این دوره به قلم نشاط تهرانی را می‌بینید که در این صفحات از سیزدهمین شماره نشریه پرنیان کانادا و همچنین «پرنیان ویژه تیرگان» منعکس شده بود.

 

درخشش روح امیدوار ایرانی در تیرگان

درباره بزرگ‌ترین گردهمایی فرهنگی ایرانیان خارج کشور

به قلم نشاط تهرانی

 

متن گزارش در نسخه دیجیتالی تعاملی قابل ورق زدن؛

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar