برگزاری دومین انتخاب آریما در سال 2020
16 جولای 2020 - 13:55
بازدید 385
7

وزارت مهاجرت کبک جزئیات مربوط به صدور دعوتنامه برای متقاضیان برنامه مهاجرتی کبک (آریما) را منتشر کرد. این دومین دور انتخابی استان کبک از آغاز سال 2020 تا کنون بوده است. در تاریخ 18 ژوئن اداره مهاجرت کبک از هفت نفر متقاضی جهت درخواست گواهی انتخابی کبک (CSQ)  دعوت به عمل آورد. در 16 ژوئن […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت کبک جزئیات مربوط به صدور دعوتنامه برای متقاضیان برنامه مهاجرتی کبک (آریما) را منتشر کرد. این دومین دور انتخابی استان کبک از آغاز سال 2020 تا کنون بوده است.

در تاریخ 18 ژوئن اداره مهاجرت کبک از هفت نفر متقاضی جهت درخواست گواهی انتخابی کبک (CSQ)  دعوت به عمل آورد. در 16 ژوئن 2019 به دلیل تصویب لایحه 9 (که بر اساس این لایحه، متقاضیان باید در آزمون ارزشیابی کبک شرکت کنند.) تقاضای شانزده هزار متقاضی باطل شد. متقاضیان این دور از کسانی بودند که وقتی برای اولین بار برای برنامه نیروی متخصص درخواست می دادند و یا به هنگام تقاضا دارای مجوز کار و یا تحصیل بودند، در کبک اقامت داشتند و از سوی دیگر لایحه 9 نیز در آن زمان تصویب شده بود.

دولت کبک قبلاً در آگوست سال 2019 اعلام کرد که دعوت از این متقاضیان تا 16 ژانویه سال 2020 برگزار شود. با این وجود، انتخاب این دور که شامل هفت نفر است، افراد تحت تأثیر لایحه 9 را نیز در خود گنجانده است.

متقاضیان به منظور دریافت دعوتنامه باید تا پیش از 17 دسامبر 2019 اعلام علاقه مندی خود را در وزارت مهاجرت کبک ثبت می کردند. همچنین آن ها باید به هنگام تقاضا، اقامت موقت کبک را می داشتند و یا در زمان درخواست، دارای مجوز کار و یا تحصیل در استان کبک می بودند.

برای مهاجرت به کبک تحت برنامه نیروی متخصص، افراد باید اعلام علاقه مندی خود را از طریق برنامه آریما ارسال کنند. سپس، وزارت مهاجرت کبک پرونده را بررسی می کند و برای کسانی که معیارهای خاصی را طبق نیاز بازار کار کبک دارند، دعوتنامه صادر می کند.

 

منبع خبر: CIC Newsm July 15, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar