کانادا از ۹۲۴ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد
26 مارس 2022 - 7:54
بازدید 610
15
کانادا در تاریخ ۱۶ مارچ ۲۰۲۲، انتخابی را برگزار و از ۹۲۴ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. اداره مهاجرت و شهروندی کانادا در این انتخاب تنها از متقاضیان برنامه‌های استانی دعوت کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

کانادا در تاریخ ۱۶ مارچ ۲۰۲۲، انتخابی را برگزار و از ۹۲۴ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. اداره مهاجرت و شهروندی کانادا در این انتخاب تنها از متقاضیان برنامه‌های استانی دعوت کرده است.

کانادا از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، شش انتخاب برای متقاضیان برنامه‌های استانی برگزار کرده است.

حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) برای این انتخاب، ۷۵۴ بود. حداقل امتیاز نسبتاً بالا بود زیرا با دریافت گواهی استانی، ۶۰۰ امتیاز به امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری افزوده می‌شود. حداقل امتیاز متقاضیان، بدون گواهی استانی، ۱۵۴ بود.

متقاضیان دعوت‌شده اکنون ۶۰ روز مهلت دارند تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

در انتخاب پیشین، اداره مهاجرت کانادا در مجموع از ۱۰۴۷ متقاضی برنامه‌های مهاجرتی استانی دعوت کرد.

چه زمانی انتخاب‌های اکسپرس انتری برای نیروی کار متخصص و تجربه کانادایی از سر گرفته می‌شوند؟

کانادا از ماه دسامبر ۲۰۲۰، انتخاب اکسپرس انتری برای متقاضیان برنامه نیروی کار متخصص فدرال و از سپتامبر ۲۰۲۱ برای متقاضیان برنامه تجربه کانادایی برگزار نکرده است.

وزیر مهاجرت کانادا، شان فریزر، پیشتر گفته بود که اداره مهاجرت انتخاب‌های اکسپرس انتری برای نیروی کار متخصص را در آینده‌ای نزدیک از سر خواهد گرفت اما هنوز زمان مشخصی برای این کار وجود ندارد.

متقاضیان اکسپرس انتری که در کانادا هستند و گواهی استانی ندارند، از این موضوع نگران‌اند که فرصتی برای درخواست برای اقامت دائم نداشته و مجبور شوند برای مجوز کار جدید درخواست دهند، شغل خود را از دست بدهند و یا حتی کانادا را ترک کنند.

به‌طور معمول، زمانی که متقاضیان اکسپرس انتری برای اقامت دائم درخواست می‌دهند، واجد شرایط دریافت مجوز کار بریجینگ (BOWP) می‌شوند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که درخواستشان در حال بررسی است، به کار خود در کانادا ادامه دهند.

متقاضیان اکسپرس انتری که از خارج از کانادا وارد مجموعه اکسپرس انتری شده‌اند، ممکن است با مشکل انقضای تاریخ مدرک زبان خود مواجه و مجبور به شرکت در آزمون زبان دیگری شوند.

اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستمی برای مدیریت درخواست‌ها برای سه برنامه مهاجرتی کانادا است: برنامه تجربه کانادایی، برنامه نیروی کار متخصص فدرال و برنامه نیروی کار فنی فدرال. متقاضیان برنامه‌های استانی که در مجموعه اکسپرس انتری پروفایل دارند، پیشاپیش واجد شرایطِ یکی از این برنامه‌ها شده‌اند.

اکسپرس انتری از سیستم جامع رتبه‌بندی، برای امتیازدهی و رتبه‌بندی پروفایل‌های متقاضیان خود استفاده می‌کند. متقاضیان با بیشترین امتیاز، دعوت‌نامه دریافت می‌کنند تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

سپس یک افسر اداره مهاجرت کانادا درخواست آن‌ها را بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند. پس از آن متقاضیان باید بیومتریک انجام دهند و ممکن است که برای مصاحبه هم دعوت شوند یا از آن‌ها مدارک بیشتری خواسته شود. اگر درخواستشان تائید شود، اداره مهاجرت کانادا برایشان تأییدیه اقامت دائم (COPR) صادر می‌کند. در نهایت متقاضیان مراحل فرود یا Landing را تکمیل کرده و وارد خاک کانادا می‌شوند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar