برنامه پنج‌ساله مک‌گینتی برای بهبود اوضاع اشتغال در استان انتاریو
03 مارس 2010 - 11:44
بازدید 306
8

       شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.        سال ۲۰۱۰ یک سال حیاتی برای دولت لیبرال انتاریو و حزب لیبرال در تمامی کاناداست چرا که شکست لیبرال‌های استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 

   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

 

سال ۲۰۱۰ یک سال حیاتی برای دولت لیبرال انتاریو و حزب لیبرال در تمامی کاناداست چرا که شکست لیبرال‌های استان در انتخابات مهم سال ۲۰۱۱ می‌تواند بزرگ‌ترین ضربه برای آینده این حزب و پایان یافتن امیدهای‌شان برای بازگشت به قدرت در انتخابات آتی فدرال را به دنبال داشته باشد.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

اما ماموریت دالتون مک‌گینتی نخست وزیر انتاریو در سال ۲۰۱۰ بسیار دشوار است. او باید تعداد بیشماری از بیکاران استان را بر سر کار بازگرداند، برنامه عظیم اصلاح امور مالیاتی در قالب اجرای سیستم هماهنگ مالیاتی HST را به اجرا درآورد، کسری عظیم بودجه استان را سامان دهد، سیستم جدید و پرهزینه مهدکودک‌های تمام‌وقت را آغاز کند و خیلی کارهای دیگر که هر یک به تنهایی برای به زیرکشیدن یک دولت کافی هستند. به همین دلیل او با اعلام برنامه جدیدی می‌خواهد به مخاطبان، ساکنان استان و رقبا نشان دهد که برای موفق شدن مصمم است. در این برنامه که Open Ontario نام دارد، تمرکز اصلی بر معادن کرومیت، گسترش کانون‌های مالی و تکنولوژی آب آشامیدنی است.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

در حالی که کمتر از ۲۰ ماه تا برگزاری انتخابات استانی بعدی باقی مانده است، مک‌گینتی برنامه پنج‌ساله‌ای را اعلام کرد که امید می‌رود بتوان با اجرای آن استان انتاریو را که با فرارسیدن دوران رکود اقتصادی اخیر، به سختی با معضل بیکاری و کمبود بودجه مواجه شده، به حالت تعادل و ثبات بازگرداند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

او در یک مهمانی شام حزب لیبرال که به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا شده بود، با لحنی شوخی و با تقلید از شیوه سخنرانی افتتاحیه دولت (یاThrone Speech که قرار است در افتتاحیه سال جدید قانون‌گذاری در مجلس یعنی مصادف با ۸ مارچ امسال ایراد شود) اعلام کرد که بودجه دولت استانی در همین ماه اعلام خواهد شد و در همین راستا به معرفی مفصل برنامه جدید خود پرداخت.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

این برنامه به طور ویژه به چندین بخش خاص اقتصادی، که گمان می‌رود بتوانند در درازمدت  استان انتاریو را از خمودگی اقتصادی که به آن دچار شده برهانند، نظر دارد. یکی از مهم‌ترین این بخش‌ها عبارت است از حفاری‌های بزرگ برای کشف معادن کرومیت در ناحیه‌ای به شکل نوار کمربندی واقع در شمال‌غرب استان انتاریو که معروف به «حلقه آتش» است و در حال حاضر ساخت فولاد در آن جریان دارد.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

در این سخنرانی ۱۵ دقیقه‌ای هیچ اشاره‌ای به این مهم نشد که دولت استان چطور و با چه برنامه‌ای می‌خواهد میزان کسری بودجه خود را کاهش دهد. 
  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.  

مک‌گینتی بعد از پایان جلسه و پیش از آن که خود را با سرعت به مسابقات المپیک برساند، به خبرنگاران گفت: «راه سریعی برای حل مشکلات موجود وجود ندارد. ما باید اول چند اولویت مهم خود را معلوم کنیم و بعد با تاکید بر این اولویت‌ها با قوت به جلو پیش برویم. ما هم همین کار را شروع کرده‌ایم. البته این کار خالی از ریسک نیست اما ما علاقه‌ای هم به عقب نشستن و تن ندادن به خطر نداریم.»    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

در این مهمانی شام که قیمت هر پرس غذای آن ۹۵۰ دلار بود، مبلغ ۲.۱ میلیون دلار به نفع دولت پول جمع شد. مک‌گینتی با افتخار اعلام کرد که طرحOpen Ontario می‌تواند حرکتی نوین و بنیادین برای رشد اشتغال در استان باشد. اوضاع نامناسب اشتغال در استان انتاریو از آن دسته موضوعاتی است که احزاب مخالف از جمله حزب محافظه‌کار مدام از آن به عنوان حربه‌ای محکم علیه دولت مک‌گینتی استفاده می‌کنند.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

لیبرال‌ها معتقدند که باید تعداد افراد شاغل به تحصیل در مقاطع بعد از دبیرستان به بیش از ۶۲ درصد فعلی افزایش یابد، دانشجویان بین‌المللی بیشتری برای پر کردن فضاهای دانشگاهی و کالج‌های استان پذیرفته شوند، شرکت‌های انتاریویی برای توسعه هرچه بیشتر تکنولوژی‌های آب آشامیدنی در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای روزافزون جهانی در این زمینه تقویت شوند و به تورنتو کمک شود که به یکی از کانون‌های بزرگ ارائه خدمات مالی در جهان تبدیل شود.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

وزیر امور مالی، آقای دوایت دانکن، که در حال تنظیم بودجه برای ماه آینده است، اعلام کرد که در سال گذشته در استان انتاریو  ۲۵۲ هزار شغل تولیدی از بین رفته و در حال حاضر نرخ بیکاری در استان ۹.۲ درصد است.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

اصل خبر را اینجا ببینید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar