برنامه پذیرش استانی آلبرتا نیز تا ژانویه 2016  متوقف شد
09 سپتامبر 2015 - 9:14
بازدید 405
5

اداره مهاجرت استان آلبرتای کانادا پذیرش پرونده های جدید در برنامه استانی آلبرتا موسوم به AINP را تا ژانویه 2016 متوقف کرد. بنابر این تصمیم کلیه پرونده هایی که در تاریخ 27 آگوست 2015 یا قبل از آن مهر اداره پست داشته باشند قبول میشوند و بقیه فایلها پذیرفته نخواهند شد. آنطور که اعلام شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت استان آلبرتای کانادا پذیرش پرونده های جدید در برنامه استانی آلبرتا موسوم به AINP را تا ژانویه 2016 متوقف کرد. بنابر این تصمیم کلیه پرونده هایی که در تاریخ 27 آگوست 2015 یا قبل از آن مهر اداره پست داشته باشند قبول میشوند و بقیه فایلها پذیرفته نخواهند شد.

آنطور که اعلام شده این وقفه کوتاه بمنظور جلوگیری از انباشت پرونده های جدید میباشد تا اداره مهاجرت آلبرتا بتواند بررسی فایلهای قبلی را به سرانجام برساند. به نقل از اداره مهاجرت آلبرتا اکنون بیش از 10،000 فایل در انتظار بررسی هستند و ماهانه صدها فایل جدید نیز اضافه میشود که بسیار بیشتر از 5،500 ظرفیت پیش بینی شده برای سال 2015 است. بنابر این اعلام این فرصت خوبی خواهد بود تا دولت آلبرتا بتواند برنامه مهاجرتی خود را نیز ارتقا بدهد و در جهت بهبود آن تغییراتی اعمال کند.

دولت آلبرتا اعلام کرده این کار از طولانی شدن صف انتظار تقاضیان برای دریافت پاسخ خواهد کاست و زمان انتظار بررسی فایلهای پذیرش شده را کوتاه خواهد کرد. لازم بذکر است که روند بررسی فایلهای پیشین طبق روال گذشته در جریان است.

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar