برنامه نیروی متخصص ساسکچوان از طریق سیستم اکسپرس انتری دقایقی پیش بازگشایی شد
26 اکتبر 2017 - 19:45
بازدید 423
9

برنامه نیروی متخصص استان ساسکاچوان از طریق سیستم اکسپرس انتری، ظهر امروز پنج شنبه 26 اکتبر ۲۰۱۷ با ظرفیت 1000 پرونده بازگشایی شد.   اداره مهاجرت استان ساسکچوان در تاریخ 22 اوت 2017 ظرفیت پذیرش متقاضیان برنامه نیروی متخصص این استان را از دو روش اکسپرس انتری و In-Demand برای سال ۲۰۱۷ افزایش داد: ظرفیت پذیرش نیروی متخصص […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه نیروی متخصص استان ساسکاچوان از طریق سیستم اکسپرس انتری، ظهر امروز پنج شنبه 26 اکتبر ۲۰۱۷ با ظرفیت 1000 پرونده بازگشایی شد.  

اداره مهاجرت استان ساسکچوان در تاریخ 22 اوت 2017 ظرفیت پذیرش متقاضیان برنامه نیروی متخصص این استان را از دو روش اکسپرس انتری و In-Demand برای سال ۲۰۱۷ افزایش داد: ظرفیت پذیرش نیروی متخصص از طریق سیستم اکسپرس انتری  از ۱۷۰۰ نفر به ۲۶۰۰ نفر ( که تاکنون 1000 پرونده از طریق اکسپرس انتری دریافت شده است) و همچنین ظرفیت پذیرش متقاضی از روش In-Demand  از ۳۰۰۰ نفر به ۳۳۰۰ نفر افزایش پیدا کرد.

در دوره های قبلی هم زمان با باز شدن این برنامه مهاجرتی، لیست مشاغل این استان نیز تغییر می کرد؛ اما لیست مشاغل در بازگشایی امروز تغییر نکرده است. برای مشاهده فهرست به روز رسانی شده مشاغل مورد نیاز ساسکچوان اینجا را کلیک کنید. 

استان ساسکاچوان برای برنامه نیروی متخصص خود در سال ۲۰۱۷ با اعلام ظرفیت معین از طریق دو روش اکسپرس انتری و In-Demand متقاضی می پذیرد.

داوطلبان این برنامه باید بتوانند حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را از میان معیارهای اعلام شده برای این استان کسب کنند تا کاندیدای مناسبی برای تشکیل پرونده باشند. از جمله مزایای این برنامه تشکیل فایل بصورت آنلاین، زمان بندی کوتاه تا اعلام نتیجه اولیه پرونده، اجازه بازنگری پرونده بعد از ثبت نهایی، ارائه کارنامه زبان با دانشی به مراتب بسیار کمتر از سایر برنامه های نیروی متخصص و در نهایت ظرفیت پذیرش قابل توجه پرونده در سال جاری می باشد.

 

برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان:

  • استان ساسکچوان برای برنامه نیروی متخصص خود در سال ۲۰۱۷ با اعلام ظرفیت معین در دو روش Express Entry و Occupation In-Demand  پرونده می پذیرد.
  • افراد بدون پیشنهاد شغلی Job Offer نیز برای این برنامه می توانند اقدام نمایند.
  • این برنامه برای پناهندگان نمی باشد.
  • ارسال پرونده برای ساسکچوان بصورت آنلاین بوده و تشکیل فایل آنلاین از هم اکنون میسر است.

 

سسکچوان یا ساسکچوان Saskatchewan استانی سبز و آفتابی در غرب کشور کانادا می باشد، که از سمت شرق با استان منیتوبا Manitoba و از سمت غرب در همسایگی استان آلبرتا Alberta قراردارد. مرکز آن رجینا و کلان شهر آن سسکتون است. برای اینکه با این استان آشنایی بیشتری پیدا کنید، اینجا را کلیک کنید. 

اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط لازم برای برنامه های مهاجرتی استان ساسکچوان را اینجا بخوانید. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar