برای رهایی از هارپر من حتما رای می دهم. شما چطور؟
24 سپتامبر 2015 - 18:58
بازدید 523
8

طولانی ترین رقابت انتخاباتی کانادا اکنون به نفس گیر ترین آن هم تبدیل شده است. نظر سنجی ها خبر از یک رقابت سه طرفه نزدیک میان احزاب لیبرال، محافظه کار و ان دی پی دارد اما همچنانکه در انتخابات استانی آلبرتا در سال جاری و نیز انتخابات استانی سال گذشته کبک شاهد بودیم بعید نیست […]

ارسال توسط :
پ
پ

طولانی ترین رقابت انتخاباتی کانادا اکنون به نفس گیر ترین آن هم تبدیل شده است. نظر سنجی ها خبر از یک رقابت سه طرفه نزدیک میان احزاب لیبرال، محافظه کار و ان دی پی دارد اما همچنانکه در انتخابات استانی آلبرتا در سال جاری و نیز انتخابات استانی سال گذشته کبک شاهد بودیم بعید نیست که نتیجه ای کاملا دور از انتظار حاصل این رقابت باشد.

آنچه مسلم است ۷۰ درصد کانادایی ها دل خوشی از دولت هارپر ندارند و به دلایل متعدد مایلند محافظه کاران از قدرت کنار روند. موضوعاتی نظیر یک بعدی کردن اقتصاد و تمرکز بر اقتصاد مبتنی بر فروش منابع طبیعی به خصوص نفت، ایجاد مشکلات متعدد در حوزه علم و تحقیقات و کم کردن بودجه ها در این زمینه، بی توجهی به موضوع محیط زیست و خارج شدن از کنوانسیونهای بین المللی مربوطه برای سود بیشتر شرکتهای نفتی، دادن امتیازات به شرکتهای بزرگ نفتی آلبرتایی و بی توجهی به زیرساختهای اقتصاد در دیگر بخشها، بدنام کردن کانادا در سطح بین المللی و تبدیل یک کشور صلح جو به یک کشور جنگ طلب و قرار دادن گرفتن در کنار کشورهایی نظیر عربستان و اسراییل، تصویب قوانین خلاف حقوق بشر و نیز منشور حقوق و آزادیهای کانادا در حوزه مهاجرت و تابعیت و ….. از جمله مواردی هستند که مخالفان هارپر بر می شمرند.

ادامه این مطلب را در وبلاگ شخصی علی مختاری اینجا بخوانید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar