با معیارهای جدید برای «پایلوت مهاجرتی اوکاناگان شمالی» آشنا شوید
04 دسامبر 2020 - 1:17
بازدید 422
5

«پایلوت مهاجرت روستایی-شمالی» (RNIP) برای ورنون-اوکاناگان شمالی معیارهای پذیرش خود را از تاریخ ۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ به روزرسانی می کند. این معیارها در راستای حمایت از کارفرمایان برای استخدام کارمندان بیشتر، و رشد اقتصاد محلی گسترش یافته اند.   این پایلوت سه ساله، پذیرش درخواست ها را با حداکثر ۱۰۰ متقاضی در سال آغاز […]

ارسال توسط :
پ
پ

«پایلوت مهاجرت روستایی-شمالی» (RNIP) برای ورنون-اوکاناگان شمالی معیارهای پذیرش خود را از تاریخ ۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ به روزرسانی می کند. این معیارها در راستای حمایت از کارفرمایان برای استخدام کارمندان بیشتر، و رشد اقتصاد محلی گسترش یافته اند.

 

این پایلوت سه ساله، پذیرش درخواست ها را با حداکثر ۱۰۰ متقاضی در سال آغاز کرد. در مجموع ۲۱ درخواست دریافت شده و ۱۹ مورد نیز طبق توصیه به دولت فدرال ارسال شده است.

 

خانم «لیگا هورسفیلد»، مدیر اجرایی برنامه Community Futures (که پایلوت اوکاناگان شمالی را از طریق قراردادی با «اداره مهاجرت،پناهندگی، و شهروندی کانادا»(IRCC) هماهنگ می کند) گفت: «ما از کیفیت و تنوع متقاضیان تاکنون بسیار خرسند هستیم. در مراحل اولیه نسبت به معیارهای منطقه خود محافظه کار بودیم، زیرا می خواستیم مطمئن باشیم که می توانیم نیازهای بالقوه را مدیریت کنیم. با این حال، با تأثیر چند جانبه کووید ۱۹ بر کارفرمایان، و همچنین محدودیت در سفرهای بین الملل، این پایلوت به راحتی تمام پیشنهادات شغلی را پردازش کرد. اکنون معیارهای گسترش یافته به کارفرمایان امکان می دهد تا مسیر مهاجرت را به کارمندان فعلی ارائه دهند.»

 

تغییرات صورت گرفته در این پایلوت شامل کاهش حداقل دستمزد مجاز از ۲۵ دلار به ۲۳ دلار در ساعت، گسترش معیارهای معافیت، کاهش امتیاز برای نامزدهای همراه خانواده، و افزایش امتیاز برای کار یا تحصیل در منطقه می باشد. همچنین امتیازات برای هر گروه سنی تغییر کرده است.

 

از کارفرمایان دارای موقعیت های شغلی متناسب با این معیارها خواسته می شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیش تأیید شدن و همچنین دعوت از متقاضیان در «پایگاه مشاغل RNIP» با آقای «وارد مرسر» (هماهنگ کننده RNIP ورنون-اوکاناگان شمالی) تماس بگیرند. این پایگاه در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰۰ متقاضی دارد که به طور فعال در جست و جوی کار در منطقه هستند.

 

کارمندانی که مجوز کار فعلی دارند و مایل به اخذ اقامت دائم کانادا هستند، ممکن است براساس معیارهای شغلی جامعه واجد شرایط شوند. همچنین از آنها یا کارفرمایانشان دعوت شده است تا با هماهنگ کننده RNIP ورنون-اوکاناگان شمالی به صورت آنلاین، یا از طریق شماره ۱۰۶۶-۹۳۸-۲۵۰ تماس بگیرند.

 

این «پایلوت مهاجرتی روستایی-شمالی» یکی از ۱۱ پایلوت در سراسر کاناداست که شامل اشتغال در مناطق اوکاناگان شمالی و کلد استریم، و شهرداری های ورنون، لیک کانتری، آرمسترانگ، اسپالومچین، لامبی، و اندربی است.

 

منبع خبر: vernonmatters.ca, December 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar