ایجاد یک فرصت ویژه محدود برای دریافت اقامت کانادا
04 ژوئن 2013 - 1:20
بازدید 274
6

سایت شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس امروز این خبر را در سایت خود آورده است: همانگونه که مطلعید بسیاری از برنامه های تجاری کانادا با محدودیت تعداد پذیرش مواجه هستند. بسیاری از افراد با وجود تمایل به اقدام از روشهای سرمایه گذاری و تجاری برای دریافت اقامت کانادا به ناچار به برنامه های موازی دیگر کشورها […]

ارسال توسط :
پ
پ

سایت شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس امروز این خبر را در سایت خود آورده است:

همانگونه که مطلعید بسیاری از برنامه های تجاری کانادا با محدودیت تعداد پذیرش مواجه هستند. بسیاری از افراد با وجود تمایل به اقدام از روشهای سرمایه گذاری و تجاری برای دریافت اقامت کانادا به ناچار به برنامه های موازی دیگر کشورها مانند آمریکا رو آورده اند و از این جهت برنامه EB۵ آمریکا از رونقی بی سابقه برخوردار شده است. بعضی برنامه های دیگر کشورها مانند EB۵ اگر چه برنامه های خوب و مناسبی هستند اما به دریافت ویزای اقامت کانادا منتهی نمی شوند.

خوشبختانه برای آن دسته از دوستان که هدف خود را کانادا تعریف کرده اند و راهی برای اقدام نداشتند مژده ای در راه است و ممکن است بتوانند ظرف یکی دو ماه آینده دوباره امکان اقدام برای اقامت کانادا را داشته باشند بنابراین اگر ارزش دارایی شما حدود دو میلیون دلار کاناداست و صاحب تجارت هستید و یا سابقه مدیریت دارید و مایلید از این روش اقدام کنید با یکی از دفاتر کنپارس تماس بگیرید تا در اولین فرصت اقدامات اولیه برای آماده سازی پرونده شما انجام شود و به محض فراهم شدن امکان ارسال پرونده بدون از دست دادن وقت از این امکان برخوردار شوید.

ظرفیت این برنامه احتمالا تنها ۲۰۰۰ پرونده است که با توجه به همت بلند برادران چینی خیلی زود  پر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar