اکسپرس انتری دومین انتخاب برنامه‌های استانی را با پایین‌ترین امتیاز برگزار کرد
11 نوامبر 2021 - 8:29
بازدید 815
11

اکسپرس انتری دومین انتخاب خود را با پایین‌ترین امتیاز در طول همه‌گیری کرونا، برای متقاضیان برنامه‌های استانی برگزار کرد. کانادا در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱، برای ۷۷۵ متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. این پنجمین انتخاب اکسپرس انتری با هدف جذب متقاضیانی بود که گواهی استانی داشتند. حداقل امتیاز […]

ارسال توسط :
پ
پ

اکسپرس انتری دومین انتخاب خود را با پایین‌ترین امتیاز در طول همه‌گیری کرونا، برای متقاضیان برنامه‌های استانی برگزار کرد.
کانادا در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱، برای ۷۷۵ متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. این پنجمین انتخاب اکسپرس انتری با هدف جذب متقاضیانی بود که گواهی استانی داشتند.

حداقل امتیاز در این انتخاب، ۶۸۵ بود. متقاضیان دعوت‌شده، پیشتر از طریق یکی از برنامه‌های استانی گواهی استانی دریافت کرده بودند. که ۶۰۰ امتیاز به امتیاز اکسپرس انتری آن‌ها اضافه می‌کند. بدون گواهی استانی، حداقل امتیاز متقاضیان فقط ۸۵ بود.
اخیراً اداره مهاجرت کانادا، فقط برای متقاضیانی در استخر اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر می‌کند که گواهی استانی دارند.
در انتخاب قبلی، این اداره از ۸۸۸ متقاضی با حداقل امتیاز ۷۴۴ دعوت کرد.
انتخاب ۱۰ نوامبر، دومین انتخاب اکسپرس انتری با پایین‌ترین امتیاز از ماه مارس ۲۰۲۰ بود. یعنی از زمانی که اداره مهاجرت برگزاری انتخاب‌های انحصاری برای برنامه‌های استانی را شروع کرد. کمترین امتیاز برای انتخابی بود که در مارس ۲۰۲۱ برگزار شد.

انتخاب‌های اختصاصی اکسپرس انتری برای متقاضیان برنامه‌های استانی

از زمان شروع همه‌گیری کرونا، اداره مهاجرت بر انتخاب و پذیرش مهاجرانی تمرکز کرده است که پیشاپیش در کانادا حضور دارند. زمانی که دولت این کشور مرزهای خود را بست، انتخاب افرادی را هم متوقف کرد که از خارج از کانادا متقاضی اقامت دائم بودند.
محدودیت‌های ورود برای کسانی که اقامت دائم داشتند، از مارس ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۱ ادامه داشت. در این مدت، اداره مهاجرت انتخاب‌های اکسپرس انتری را برگزار و فقط از متقاضیان برنامه‌های استانی و تجربه کانادایی دعوت ‌کرد. هرچند برای دوره‌ای در سال ۲۰۲۰، اداره مهاجرت انتخاب‌هایی را برگزار کرد. که شامل همه برنامه‌های اکسپرس انتری از جمله متقاضیان برنامه‌های نیروی کار متخصص فدرال و نیروی کار ماهر فدرال هم بود. البته یک انتخاب انحصاری برای برنامه نیروی کار ماهر فدرال در آگوست ۲۰۲۰ برگزار شد، زیرا امتیازهای متقاضیان این برنامه نسبت به سایر برنامه‌ها معمولاً کمتر است.

از ژانویه ۲۰۲۱ به بعد، اداره مهاجرت انتخاب‌های اکسپرس انتری را فقط برای متقاضیان برنامه‌های استانی و تجربه کانادایی برگزار کرده است. به این دلیل که متقاضیان برنامه تجربه کانادایی معمولاً در کانادا حضور دارند. متقاضیان برنامه‌های استانی برای بازار کار استان‌ها سود اقتصادی دارند.
در پنج انتخاب پیشینِ اکسپرس انتری، اداره مهاجرت کانادا فقط برای متقاضیان برنامه‌های استانی دعوت‌نامه صادر کرده است. اگر اداره مهاجرت از این متقاضیان دعوت نمی‌کرد، استان‌ها و قلمروها نمی‌توانستند به اهداف مهاجرتی خود دست یابند. که مکمل سیاست‌های اقتصادی و رشد جمعیت آن‌ها است.

برنامه تجربه کانادایی و طرح ظرفیت پذیرش مهاجر

در ماه‌های تابستان، اداره مهاجرت انتخاب‌ متقاضیانِ برنامه تجربه کانادایی را افزایش داد و در هر انتخاب از ۶،۰۰۰ نفر دعوت کرد که رقم بی‌سابقه‌ای بود. این کار برای مطابقت با طرح اداره مهاجرت برای پذیرش ۱۴۱،۰۰۰ متقاضیِ برنامه تجربه کانادایی در سال ۲۰۲۱ انجام شد. دعوت‌نامه‌های صادرشده پس از ژوئیه، به احتمال زیاد قبل از پایان سال میلادی پردازش نمی‌شوند.

رقم بالا بسیار بلندپروازانه تر از طرح ظرفیت پذیرش مهاجر کانادا است که اداره مهاجرت را ملزم می‌کند. تا در سال ۲۰۲۱، حداقل ۱۰۸،۵۰۰ مهاجر را از طریق سیستم اکسپرس انتری پذیرش کند. اگرچه همه کسانی که دعوت می‌شوند اقامت دائم دریافت نمی‌کنند، اما هنوز هم اداره مهاجرت تاکنون بیشتر از تعدادی که برای دستیابی به این هدف نیاز داشته، دعوت‌نامه صادر کرده است. احتمالاً به درخواست‌های کسانی که در این انتخاب و انتخاب‌های بعدی در سال جاری میلادی دعوت شده و می‌شوند. در سال آینده میلادی رسیدگی خواهد شد.
در حال حاضر اداره مهاجرت کانادا در نظر دارد برای سال ۲۰۲۲ از ۱۱۰،۵۰۰ متقاضی اکسپرس انتری پذیرش کند. اگرچه ممکن است با اعلام اهداف جدید در زمینه مهاجرت، این وضعیت تغییر یابد.

اکسپرس انتری

برنامه‌های مهاجرتی فدرال از سیستم آنلاینِ اکسپرس انتری برای مدیریت درخواست‌های خود استفاده می‌کنند. سه برنامه که از طریق سیستم اکسپرس انتری مدیریت می‌شوند عبارت‌اند از:

برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار ماهر فدرال و برنامه تجربه کانادایی. متقاضیان برنامه‌های استانی که در استخر اکسپرس انتری هم پروفایل دارند، پیشاپیش واجد شرایطِ یکی از این برنامه‌ها شده‌اند.

اکسپرس انتری از سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS)، برای امتیازدهی و رتبه‌بندی پروفایل‌های متقاضیان خود استفاده می‌کند. متقاضیان با بیشترین امتیاز، دعوت‌نامه (ITA) دریافت می‌کنند تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.
سپس یک افسر اداره مهاجرت کانادا درخواست آن‌ها را بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند. پس از آن متقاضیان باید بیومتریک انجام دهند. و ممکن است که برای مصاحبه هم دعوت شوند یا از آن‌ها مدارک بیشتری خواسته شود. اگر درخواستشان تائید شود، اداره مهاجرت کانادا برایشان تأییدیه اقامت دائم (COPR) صادر می‌کند. در نهایت متقاضیان مراحل فرود یا Landing را تکمیل کرده و وارد خاک کانادا می‌شوند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.
همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

 

اکسپرس انتری سومین انتخاب بزرگ استانی خود در سال ۲۰۲۱ را برگزار کرد که چهارمین انتخاب متوالیِ اکسپرس انتری برای متقاضیانِ برنامه‌های استانی است.

 

۷۶۱ متقاضیِ مهاجرت از اکسپرس انتری دعوت‌نامه گرفتند

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar