انتخاب ۱۷ آگوست ۲۰۲۲ اکسپرس انتری
18 آگوست 2022 - 6:41
بازدید 492
12
اداره مهاجرت کانادا در این دور  انتخاب ۲ هزار و ۲۵۰ دعوتنامه درخواست صادر کرده است
ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کانادا در این دور  انتخاب ۲ هزار و ۲۵۰ دعوتنامه درخواست صادر کرده است

کانادا بزرگترین انتخاب اکسپرس انتری را از زمان شروع مجدد انتخاب‌‌های اکسپرس انتری برای تمام برنامه‌ها انجام داد، در این انتخاب حداقل امتیاز دوباره کاهش یافت. انتخاب ۱۷ آگوست چهارمین و بزرگ‌ترین انتخاب پس از وقفه ۱۹ ماهه است. 

در این انتخاب ۲ هزار و ۲۵۰ دعوتنامه درخواست برای متقاضیان صادر شد و این متقاضیان مستلزم داشتن حداقل امتیاز  ۵۲۵ در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) بودند که ۸ امتیاز کمتر از انتخاب قبلی بود.

طبق اعلام اداره مهاجرت کانادا درخواست‌های جدید ظرف شش ماه رسیدگی خواهند شد و متقاضیان ۶۰ روز فرصت دارند تا درخواست‌های خود را ارسال کنند. 

کانادا تاکنون ۱۶ هزار و ۸۶۵ دعوتنامه در سال ۲۰۲۲ صادر کرده است. تمام انتخاب‌ها  به جز چهار انتخاب منحصراً برای متقاضیان برنامه انتخاب استانی انجام شده است. 

اداره مهاجرت رکورد ۱۱۴ هزار و ۴۳۱ دعوتنامه درخواست را در سال ۲۰۲۱ صادر کرد که همگی برای متقاضیان برنامه تجربه کانادایی (CEC) و انتخاب استانی (PNP) بودند. این رقم رکورد سال ۲۰۲۰ که ۱۰۷ هزار و ۳۵۰ مورد بود را شکست.

بر اساس «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی»، متقاضیان دارای حداقل امتیاز، تنها درصورتی انتخاب می‌شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت شرقی کانادا ثبت کرده باشند.

این انتخاب هفدهمین دور صدور دعوتنامه تحت سیستم اکسپرس انتری در سال ۲۰۲۲ و در مجموع دویست و بیست و نهمین دور بود. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

آغاز انتخاب‌های گسترده اکسپرس انتری پس از دو سال

انتخاب ۳ آگوست ۲۰۲۲ اکسپرس انتری

اکسپرس انتری چیست؟

اکسپرس انتری یک سیستم مهاجرتی است که توسط مقامات مهاجرت کانادا (IRCC) در ۱ ژانویه ۲۰۱۵ ایجاد شده و درخواست‌های نیروی متخصص را تحت برنامه‌های اقتصادی فدرال مدیریت می‌کند.  برنامه‌ها تحت این سیستم برنامه‌های  نیروی کار متخصص فدرال (Federal Skilled Worker Program)، نیروی فنی فدرال (Federal Skilled Trades Program)، تجربه کانادایی (Canada Experience Class) و بخش‌هایی از برنامه‌های انتخاب استانی(Provincial Nomination Programs) هستند. 

متقاضیان برنامه‌های اکسپرس انتری در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند پروفایل اکسپرس انتری خود را در وب سایت اداره مهاجرت آپلود کنند. متقاضیان بر اساس عوامل سرمایه انسانی مانند سن، تحصیلات، مهارت‌های زبانی و سابقه کاری در سیستم جامع رتبه‌بندی امتیاز دریافت می‌کنند. تقریباً هر دو هفته یکبار انتخاب اکسپرس انتری برگزار و از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می‌شود تا برای اقامت دائم درخواست دهند. 

افرادی که برای اقامت دائم دعوت شده‌اند ۶۰ روز فرصت دارند تا درخواست‌های خود را به اداره مهاجرت ارسال کنند. هدف اداره مهاجرت این است که بیشتر درخواست‌ها را ظرف ۶ ماه یا کمتر پردازش کند. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

پاسخ به سولات رایج در مورد اکسپرس انتری

برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییرات عمده در اکسپرس انتری

در صورت تماس با کنپارس از چه خدماتی بهره‌مند خواهید شد؟

  • مشاوره رایگان و حرفه‌ای با مشاورین باتجربه و کارآزموده کنپارس
  • بررسی شرایط متقاضی برای برنامه‌های مهاجرتی
  • بررسی شانس دریافت ویزا 
  • بستن قرارداد با کنپارس
  • ارائه فهرست مدارک مورد نیاز
  • ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه مدارک و چگونگی تهیۀ آنها 
  • جمع‌آوری مدارک افراد و استانداردسازی آنها
  • استانداردسازی رزومه کاری افراد در شبکه‌های اجتماعی(LinkedIn)
  • تکمیل فرم‌های درخواست
  • ثبت پرونده
  • پیگیری پرونده
  • اعلامِ به‌روزرسانی‌ها
  • همراهی با متقاضی تا دریافت نتیجۀ ویزا
  • در صورت رد ویزا، پیگیری و درخواست تجدید نظر (در صورت نیاز) 

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar