انتخاب برنامه مهاجرتی استانی بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی و کارآفرینی
30 جولای 2020 - 13:07
بازدید 461
9

استان «بریتیش کلمبیا»، در تاریخ 28 جولای 2020، از 46 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی جهت اقامت دائم اقدام کنند. برنامه مهاجرتی انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در حوزه تکنولوژی، 34 متقاضی را تحت رده های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت از طریق مهارت و تخصص انتخاب کرد. متقاضیان منتخب […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «بریتیش کلمبیا»، در تاریخ 28 جولای 2020، از 46 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی جهت اقامت دائم اقدام کنند.

برنامه مهاجرتی انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در حوزه تکنولوژی، 34 متقاضی را تحت رده های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت از طریق مهارت و تخصص انتخاب کرد.

متقاضیان منتخب از زیررده های نیروی کار متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی بودند و ملزم به داشتن حداقل امتیاز استانی 80 بودند.

برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی، یک مسیر مهاجرتی سریع برای نیروی کار مورد نیاز این حوزه و دانشجویان بین المللی است. این سرویس از طریق جریان های مهاجرتی استانی موجود در بریتیش کلمبیا انجام می شود.

برای اینکه متقاضیان واجد شرایط این برنامه باشند، باید پیشنهاد شغلی معتبر برای 12 ماه، در یکی از 29 شغل واجد شرایط برنامه تکنولوژی داشته باشند.

برای درخواست در رده های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت از طریق مهارت و تخصص، متقاضیان ابتدا باید از طریق درگاه آنلاین BC PNP یک پروفایل ایجاد و تحت «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» (SIRS) ثبت نام کنند. متقاضیان بر اساس عواملی مانند سطح تحصیلات، تجربه کار، مهارت در زبان انگلیسی و محل اشتغال ارزیابی شده و امتیاز برای آنها صادر می شود.

 

به متقاضیان اکسپرس انتری که نامزدی از بریتیش کلمبیا دریافت می کنند، 600 امتیاز به امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) اضافه می شود که دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) را در انتخاب بعدی اکسپرس انتری فدرال تضمین می کند.

انتخاب در حوزه کارآفرینی

استان بریتیش کلمبیا در برنامه انتخاب استانی، حوزه کارآفرینی نیز 12 دعوتنامه برای متقاضیان صادر کرد. حداقل امتیاز لازم برای این انتخاب بسته بین 123 تا 125 بود.

جریان مهاجرتی کارآفرینی برای افراد باتجربه ای است که به دنبال راهی برای کسب اقامت دائم کانادا هستند و می توانند در بریتیش کلمبیا مستقر شده و یک تجارت قابل رشد را راه اندازی و اداره کنند. تجارتی که می تواند منافع قابل توجهی را برای اقتصاد استان به همراه بیاورد.

در این جریان، متقاضیان بر اساس عواملی مانند تجربه تجارت و / یا کار، دارایی خالص شخصی، سازگاری و پیشنهاد تجاری خود ارزیابی می شوند.

 

منبع خبر: CIC News, July 29, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar