انتخاب استانی منیتوبا
10 می 2020 - 0:23
بازدید 445
9

در 7 ماه می، منیتوبا 123 متقاضی مهاجرت را برای درخواست نامزدی استان دعوت کرد. دعوتنامه ها (LAA) برای نیروی کار متخصص، فارغ التحصیلان بین المللی و متقاضیان اکسپرس انتری ارسال شد.   متقاضیان دعوت شده دارای پروفایل در استخر ابراز علاقه مندی  (EOI)منیتوبا بودند و از سه جریان برنامه نامزدی استانی منیتوبا (MPNP) انتخاب […]

ارسال توسط :
پ
پ

در 7 ماه می، منیتوبا 123 متقاضی مهاجرت را برای درخواست نامزدی استان دعوت کرد.

دعوتنامه ها (LAA) برای نیروی کار متخصص، فارغ التحصیلان بین المللی و متقاضیان اکسپرس انتری ارسال شد.

 

متقاضیان دعوت شده دارای پروفایل در استخر ابراز علاقه مندی  (EOI)منیتوبا بودند و از سه جریان برنامه نامزدی استانی منیتوبا (MPNP) انتخاب شدند. 14 نفر از  متقاضیان دعوت شده، پروفایل معتبر در اکسپرس انتری داشتند.

 

EOI یک پروفایل آنلاین است که از امتیاز 1000 رتبه بندی می شود. امتیازات برای تحصیلات، تجربه کار، ارتباط با منیتوبا و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی به همراه دیگر فاکتورها، اعطا می شود.

دعوتنامه های (LAA) صادر شده در این دور  به شرح زیر توزیع شده است:

نیروی متخصص در منیتوبا: 94

نیروی متخصص خارج از کشور: 14

تحصیلات بین المللی: 15

از 123 متقاضی که دعوتنامه دریافت کرده اند، 14 نفر از میان متقاضیان سیستم اکسپرس انتری انتخاب شدند. به افرادی که نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز CRS اضافی اعطا می شود که دریافت دعوتنامه برای درخواست را به طور مؤثر تضمین می کند.

حداقل امتیازها

حداقل امتیاز در گروه نیروی متخصص در منیتوبا 475 و در گروه نیروی متخصص خارج از کشور 802 بود.

حداقل امتیاز در گروه تحصیلات بین المللی مشخص نیست.

در انتخاب دور قبل که در تاریخ 23 آوریل انجام شد، 132 دعوتنامه با حدقل امتیازهای 489 در گروه نیروی متخصص در منیتوبا و 714 در گروه نیروی متخصص خارج از کشور  صادر شد.

 

جریان نیروی متخصص خارج از کشور به MPNP اجازه می دهد نیروی کار متخصص خارجی را که می توانند از بازار کار منیتوبا حمایت کنند، انتخاب و معرفی کند.

 

متقاضیان در کنار سایر ملزومات باید در منیتوبا دارای خویشاوند و یا دوست نزدیک، سابقه تحصیل یا کار در این استان باشند و یا به واسطه MPNP’s Strategic Recruitment Initiatives، دعوتنامه دریافت کرده باشند. متقاضیان در گروه نیروی متخصص خارج از کشور، مستقیما تحت Strategic Recruitment Initiative از طرف استان دعوت می شوند.

 

برای واجد شرایط بودن متقاضیان نیازی به حضور در منیتوبا در زمان درخواست ندارند.

 

متقاضیانی که از طریق گروه نیروی متخصص در منیتوبا انتخاب می شوند باید پیشنهاد کار (جاب آفر) دایم از طرف یک کارفرما در منیتوبا داشته باشند.

 

فارغ التحصیلان منیتوبا با مهارت های خاص مورد تقاضا، ممکن است تحت جریان تحصیلات بین المللی دعوت شوند. این جریان شامل سه زیر شاخه است: Career Employment، Graduate Internship و  International Student Entrepreneur.

 

MPNP در سال جاری 1931 دعوتنامه صادر کرده است. این 89 مین انتخاب منیتوبا از زمان آغاز این برنامه در آوریل 2014 است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar