امروز پایان دولت هارپر رقم می خورد
19 اکتبر 2015 - 18:57
بازدید 435
6

امروز روز انتخابات است و قرار است ۲۶ میلیون کانادایی واجد شرایط سرنوشت هارپر را تعیین کنند. میزان مشارکت در انتخابات قبلی ۶۰ درصد بوده است ولی این بار پیش بینی می شود تا ۷۵ درصد واجدین شرایط پای صندوقهای رای بروند. مبارزات انتخاباتی طولانی بسیار به ضرر هارپر عمل کرد و باعث شد دیگر […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز روز انتخابات است و قرار است ۲۶ میلیون کانادایی واجد شرایط سرنوشت هارپر را تعیین کنند. میزان مشارکت در انتخابات قبلی ۶۰ درصد بوده است ولی این بار پیش بینی می شود تا ۷۵ درصد واجدین شرایط پای صندوقهای رای بروند. مبارزات انتخاباتی طولانی بسیار به ضرر هارپر عمل کرد و باعث شد دیگر احزاب فرصت بیشتری برای معرفی برنامه های خود و مخالفت با هارپر داشته باشند. مشارکت بالای مردمی در انتخابات نیز حاصل همین دوره طولانی مبارزات انتخاباتی است و هرگز به سود هارپر نخواهد بود. شانس با لیبرالها همراه است و پیش بینی می شود دولت لیبرال حاصل انتخابات امروز باشد.

در بهترین حالت که البته بعید است اتفاق بیفتد هارپر ممکن است بتواند دولت اقلیت تشکیل دهد ولی این دولت دوامی چند ماهه نیز نخواهد داشت چرا که هر دو حزب لیبرال و ان دی پی برای شکست هارپر متحد خواهند شد. از اینرو به احتمال بالا می توان ادعا کرد که هارپر از صحنه قدرت کنار خواهد رفت.

اگر کانادایی هستید حتما در این انتخابات تا فرصت باقی است شرکت کنید کافی است با کارت شناسایی عکسداری که در آن نشانی شما باشد (مانند گواهینامه رانندگی) به حوزه رای گیری مراجعه کنید. حتی اگر آنرا هم ندارید با داشتن مدرکی برای اثبات هویت و نیز نشانی می توانید رای دهید. این فرصت را برای شکست عمیق تر دولت محافظه کار از دست ندهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar