افزایش ظرفیت پذیرش برنامه سرمایه گذاری فدرال برای سال ۲۰۱۰
14 فوریه 2010 - 20:47
بازدید 385
8

برنامه سرمایه گذاری فدرال به دلیل محدودیتی که قانون در مورد تعداد قبولی های هر سال تعیین کرده است اکنون کمی طولانی شده است. سقف پذیرش تا سال ۲۰۰۸ تنها سالی ۱۰۰۰ نفر بود که سال گذشته این سقف به ۲۰۰۰ پرونده افزایش یافت. این تعداد نیز موجب کمتر شدن زمان انتظار متقاضیان نشد چرا […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه سرمایه گذاری فدرال به دلیل محدودیتی که قانون در مورد تعداد قبولی های هر سال تعیین کرده است اکنون کمی طولانی شده است. سقف پذیرش تا سال ۲۰۰۸ تنها سالی ۱۰۰۰ نفر بود که سال گذشته این سقف به ۲۰۰۰ پرونده افزایش یافت. این تعداد نیز موجب کمتر شدن زمان انتظار متقاضیان نشد چرا که تعداد تقاضاها به نسبت بسیار بیشتر شده بود.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

درخواستهای زیادی برای افزایش سقف پذیرش در سال ۲۰۱۰ به اداره مهاجرت رسید و در نهایت هفته گذشته سقف سال ۲۰۱۰ اعلام شد و با ۳۳ درصد رشد به ۳۰۰۰ رسید. بنابراین امسال ۳۰۰۰ هزار نفر از متقاضیان در برنامه سرمایه گذاری فدرال موفق به دریافت ویزا خواهند شد و می توان امیدوار بود که کمی از زمان انتظار این متقاضیان کم شود.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar